Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
PricelineUS$ 129
Hotels.comUS$ 130
eDreamsUS$ 129
Beoordeeld op 28 november 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel , super ligging. Er is een Japans restaurant in het hotel.
De luxe kamer was heel ruim met open badkamer.
Het ontbijt was top, niets ontbrak. Gratis parkeren op 10 min van hotel. Betalende parking juist naast hotel.

Datum van verblijf: november 2021
Khaled Naya, General Manager van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2021

Beste Isabelle,
Bedankt voor het delen van deze mooi review.
Fijn dat jullie een aangenaam verblijf hadden.
Wij hopen jullie zeker nog een keertje te mogen verwelkomen bij ons!

Beoordeeld op 24 november 2021

Het hotel is eigenlijk een omgebouwd oud klooster in het centrum van Tongeren. Een heel mooi gebouw eigenlijk. We werden vriendelijk ontvangen en verder geholpen bij de incheck. Algemeen was het personeel vriendelijk. De kamer was ruim en proper, maar toonde hier en daar wat mankementen. Er is duidelijk wat opsmuk nodig. Het ontbijt was goed, maar kan nog beter afgewerkt worden. Er waren bijvoorbeeld gekookte eitjes voorzien, maar ik miste een eierdopje om het ei in te leggen. Dus het hotel was goed, maar kan zeker beter.
Wij hadden een deal waarbij we een 3-gangenmenu kregen bij het restaurant in hetzelfde gebouw als het hotel. De beleving van het restaurant viel jammer genoeg tegen. Hoewel we pas om 20:30u. mochten gaan eten (tafels werden tussen 18u. en 20:30u. vrij gehouden voor externe klanten), was de bediening supertraag. We moesten minstens een halfuur wachten voor ze een bestelling kwamen opnemen. Pas na meer dan een uur kregen we ons eerste eten. De sushi was van bedenkelijke kwaliteit.

Beste,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw feedback.
Wij zullen uw opmerkingen zeker doornemen met ons team!
Hopelijk tot een volgende keer!

Beoordeeld op 22 november 2021 via mobiele applicatie

Beste, had graag een betere beoordeling gegeven maar bij aankomst waren er wel mankementen zoals, koelkast, safe, en oplader op nachttafel , dadelijk vermeld ze gingen iemand sturen,koelkast veel lawaai en lekte heb er handdoek ingelegd voor water op te vangen. De oplader van boze staken de vijzen door, zie foto voor de rest is het wel een top hotel, goed ontbijt en vriendelijk personeel, jammer van de mankementen op de kamer.

Datum van verblijf: november 2021
Khaled Naya, General Manager van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2021

Beste Erik,

Bedankt voor jullie verblijf in Eburon Hotel en ook bedankt voor het sturen van een persoonlijke E-mail naar ons.
Ik vind het erg jammer te horen dat uw verblijf niet volledig naar wens is geweest. Wij gaan hier intern dan ook zeker naar kijken om dit in de toekomst te voorkomen.
Wat betreft het Bose geluidsysteem dat op de nachttafels staat, dit is geen oplader. Dit dient voor het beluisteren van muziek met een Apple apparaat. Dit staat misschien niet helemaal duidelijk aangegeven. Bedankt voor de tip, wij gaan hier zeker iets aan doen.

Ik wens u nog een fijne avond verder en hopelijk tot een volgende keer!

Beoordeeld op 21 november 2021

We kwamen in dit hotel terecht via een cadeaubon en boekten een extra nacht bij, met ontbijt. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam, dat mag benadrukt worden. Het hotel zelf is in onze ogen wat afgeleefd. Het ziet er vrij kaal uit en het vertoont teveel kleine gebreken. De kamer was zeer ruim, maar in de badkamer hing telkens een doordringende geur van de afvoer, waarvan we vermoeden dat die bestreden werd met heel veel penetrante geurverfrisser. De haardroger raakte binnen de minuut oververhit (aan de receptie is men zich daarvan bewust en we kregen prompt een andere) en het vasttapijt, de scharnieren van de douchedeur, de kamerdeur, de drukknop van het toilet vertoonden allemaal vlekken, breuken of andere mankementjes. Hier zou eens een klusjesdienst moeten langskomen. Het ontbijt was dan weer uitstekend, er was gratis fietsenstalling en er ligt een betaalparking om de hoek. Wie op zondag de antiekmarkt wil meepikken, heeft eveneens geluk, want het hotel ligt er middenin.

Beste,

Bedankt voor het nalaten van uw review en feedback.
Nu de rustigere periode eraan komt zijn er inderdaad werken aan de kamers gepland. Bovenstaande punten zullen dan zeker ook nagekeken worden. Wij danken u voor het aangeven van deze puntjes (zoals de parfum op de kamers), dit zal intern dan ook zeker verder besproken worden.
Wat fijn om te horen dat de rest van uw verblijf bij ons naar wens is geweest.

Ik wens u nog een fijne avond verder en hopelijk tot wederzien!

Beoordeeld op 21 november 2021

De kamers waren groot en rolstoelvriendelijk. Mooie inloopdouche en een ruim bed.
Het personeel is vriendelijk een hulpvaardig en verwelkomen je steeds met de glimlach. Een uitstekende ervaring. Onze zoon wou zelfs 15 sterren uitdelen, maar het gaat maar tot 5.

Goedenavond,

Wauw wat een positieve review! Het doet ons goed te horen dat uw verblijf zo naar wens is geweest. Hier doen wij het voor.
Wij vonden het erg fijn jullie als gasten te mogen verwelkomen.

Nog een fijne avond verder en graag tot een volgende keer!