150 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
152 US$
Trip.com
138 US$
Hotels.com152 US$
Priceline150 US$
eDreams150 US$
Beoordeeld op 31 augustus 2021

Voor herhaling vatbaar! Vriendelijk onthaal, glaasje bubbels als welkom is leuk :-) Mooie kamer, goede geluidsisolatie en excellente verduistering, super goed bed !
De tuin echter zou wel eens aangepakt mogen worden!: ligt er slordig bij!
Prima ligging (op wandelafstand van de markt), in een rustige straat. 2 (betalende) parkings om de hoek.

Datum van verblijf: augustus 2021
Khaled Naya, General Manager van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2021

Beste,

Wat fijn dat uw verblijf bij ons naar wens is geweest. Wij vonden het erg fijn jullie als gasten te hebben mogen ontvangen.
Wij zullen bovenstaande feedback zeker intern bespreken en ons best doen voor verbeteringen.
Hopelijk mogen wij jullie een volgende keer weer verwelkomen.
Met vriendelijke groet, Team Eburon.

Beoordeeld op 29 augustus 2021 via mobiele applicatie

Voortreffelijk verblijf in prachtig ingericht hotel!
Ruime kamer, veel lichtinval, goed bed, rustige sfeer.
Mooi ontbijt, verse ontbijtkoeken, ruime keus toespijs, fruit, gebak.
Vriendelijk onthaal.
Mooi gelegen.

Beste,

Wat fijn om zo een positieve reactie te lezen! Wij vonden het erg fijn jullie als gasten te mogen verwelkomen bij ons en hopen jullie in de toekomst dan ook terug te mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet, Team Eburon

Beoordeeld op 29 augustus 2021 via mobiele applicatie

Tip: Boek niet op een zaterdagnacht.
Ik houd van hotels met een geschiedenis die toch modern zijn opgeknapt en daarin is dit hotel eeg geslaagd. Was me echter bij het boeken niet bewust van de lawaaiige opbouw van de antiekmarkt om 04.00 zondagochtend die naadloos overlapt met rumoerige feestbeesten die in het hotel aankomen.

Kamertip: Zaterdagnacht is rumoerig

Beste,

Wat jammer om te horen dat uw verblijf niet volledig naar wens is geweest bij ons.
Wat betreft de luidruchte gasten, dit hebben wij helaas niet zelf in de hand. Wel proberen wij dit altijd op te lossen met de gast, hopelijk heeft u dit bij ons persoonlijk gemeld dan hadden wij hier zeker werk van gemaakt.
Ondanks alles hopen wij jullie een volgende keer weer te mogen ontvangen bij ons in Tongeren. Met vriendelijke groet, Team Eburon.

Beoordeeld op 27 augustus 2021

Locatie top, mooi concept en gebouw, super ontbijt en vriendelijk personeel. Afwerking van de badkamer kan beter. Ook erge stank uit leiding douche, opgelost door water te laten lopen maar toch niet leuk. Ook geen kopje koffie te krijgen rond 17u in de namiddag en tevens geen thee- en koffiefaciliteiten voorzien op de kamer wat wel zou mogen voor die prijs.

Datum van verblijf: augustus 2021
Khaled Naya, General Manager van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2021

Beste,

Bedankt voor uw review, wij vonden het fijn jullie als gasten te mogen ontvangen in Eburon Hotel.
Koffie en thee mag altijd besteld worden bij de hotelbar beneden in de lobby, wij hadden deze graag voor u klaar gemaakt.
Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit intern zeker bespreken en hopen jullie in de toekomst terug te mogen verwelkomen in Eburon Hotel.

Team Eburon

Beoordeeld op 23 augustus 2021 via mobiele applicatie

Als je leest in een oud klooster dan verwacht je wel iets meer dan een klinisch gebouw. Veels te wit, onpersoonlijk, vieze badkamer(schimmel) en vies toilet (spetters zaten zichtbaar op de deur en heel hoog?) een veels te modern (geprobeerd) gemaakt hotel.

Kamertip: Ik zou een hotel zoeken met meer sfeer

Beste,

Wat jammer om te horen dat niet alles naar wens was tijdens uw verblijf.
Wat betreft de details in de kamer, dit had u zeker mogen melden aan de receptie dan hadden was hier gelijk werk van gemaakt.
Bedankt voor uw feedback, bovenstaande punten zullen intern zeker besproken worden.
Hopelijk is de rest van uw verblijf naar wens geweest en mogen wij u in de toekomst terug verwelkomen in Eburon Hotel.

Team Eburon