Hotels.com
Laurensvs324
Aalst, België
Uitmuntend
4,0 van 5 bollen20 nov 2017 beoordeeld
Mooie ruime, nette kamer, open badkamer
vriendelijk personeel, direct na aankomst een lekker apretief aangeboden gekregen
ruime keuze voor het ontbijt in unieke omgeving, topligging
Enkel een beetje opbergruimte gemist
Datum van verblijf: november 2017Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Tripadvisor
    • Lol.travel
    4.4 km van Eburon Hotel - Different Hotels
    Meer hotels in Tongeren bekijken
    Beoordeeld op 19 november 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel, goed gelegen. Parkeergelegenheid dichtbij. Reeds de week voor ons verblijf werd ik door het hotel gebeld om te melden waar we ons wel en niet mochten parkeren, gezien er zondag rommelmarkt is in de straten rondom het hotel. We werden zeer vriendelijk onthaald en kregen een plannetje van de stad met kort wat uitleg. Kamer is mooi, maar ontbreekt hier en daar wat onderhoud. Toilet niet zo proper, vocht in de douche, deur van de douche sluit niet goed waardoor zelfs het tapijt helemaal nat was, vlekken op de matrasbeschermer... en er hangt een rare geur in de kamer. Ontbijt was goed, veel keuze en lekker. Goed hotel, niet “wauw” maar zeker wel oké!

Datum van verblijf: november 2017
    Different H, Guest Loving Host van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2017

Beste Gwen, Bedankt voor deze review! We zijn blij dat de eerste indruk zeker positief was. Dit is al belangrijk :). Wat jammer dat u de kamer niet optimaal proper vond. Indien u hierover tijdens uw verblijf bemerkingen heeft, mag u altijd de receptie contacteren. Zij zoeken in het mate van het mogelijke een oplossing om uw verblijf toch naar wens te maken! Guest Loving Host, Laura.

Beoordeeld op 19 november 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is een aanrader voor iedereen die een weekendje weg wil naar Tongeren. De ligging kan echt niet beter zijn!
    Heel vriendelijk ontvangen, moderne propere kamers en een lekker uitgebreid ontbijtbuffet!

Reistype: Reisde met vrienden
    Different H, Guest Loving Host, Laura. van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2017

Beste Gast, Hartelijk bedankt voor uw fantastische score! Wij zijn blij dat u volop heeft kunnen genieten van jullie verblijf. Hopelijk tot een volgende keer? :) Guest Loving Host, Laura.

Beoordeeld op 14 november 2017

Fraai hotel in centrum Tongeren. Veel horeca in de omgeving. Uitgebreid ontbijt. Dichtbij gratis Parkeren. Jammer dat de douche niet erg warm was. bleek een storing te zijn. ( in zo’ n geval is het wenselijk de gasten te informeren. Sta je niet bibberen in de douche....😃 )

Datum van verblijf: november 2017

Beste Rob, Bedankt voor uw review! Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf! Er was inderdaad een technisch defect aan de boilers. Wij nemen uw feedback zeker mee zodat wij dit in de toekomst kunnen toepassen! Guest Loving Host, Laura.

Beoordeeld op 6 november 2017

Redelijk mooi design hotel. De vloerbedekking in de gangen was heel erg vies en de gangen stonken ook behoorlijk. 's Avonds kwamen er erachter dat de douche het niet deed, maar kregen direct een andere kamer aangeboden.

Kamertip: Kamers op de bovenste verdieping zijn het mooist
    Datum van verblijf: november 2017

Beste Marjolein, Fijn dat het design van het oude klooster u is bevallen! Indien iets niet naar wens is, kan u altijd ons receptieteam hierover aanspreken. Hopelijk heeft u toch nog kunnen genieten van uw weekendje weg! Guest Loving Host, Laura.

Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel, prettig en smakelijk ontbijt. Locatie erg fijn. Bevindt zich in centrum! Slaapkamer gehad op 2e verdieping. Nadeel is dat de vloer van 3e verdieping gehorig is en deuren ook niet erg geluidswerend zijn.

Zeker een verblijf waard!

Datum van verblijf: oktober 2017
    Different H, Receptionist van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2017

Beste Gast, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat de kamer en het ontbijt u is bevallen. Wij nemen de overige puntjes intern op met ons team.
    Hopelijk tot een volgende keer! Guest Loving Host, Laura.