“Uitstekende ervaring”

Osteria Moretti
Geclassificeerd als nr. 11 van 267 Restaurants in Hasselt
Prijsklasse: € 8 - € 53
17 juni 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste kennismaking met Moretti was een schot in de roos. Creatieve gerechten, perfect op smaak en prachtig gedresseerd. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juni 2023

2 juni 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische ervaring, unieke smaken. Mega aanrader!
Osteria Moretti is een pareltje in Hasselt. Ze hebben (nog) geen ster maar verdienen er zeker eentje! Mijn complimenten aan de chef!

Datum van bezoek: juni 2023
16 mei 2023 beoordeeld

Het eten was lekker, de Prosecco was niet de beste, nochtans een Francia Corta. De zitruimte was beperkt en verder waren honden toegelaten. Zeer onhygiënisch aangezien we dicht op de andere tafeltjes zaten. De hond mocht uitgebreid aan de omringende tafeltjes gaan snuffelen.

Datum van bezoek: mei 2023
Alexander Reniers, Eigenaar van Osteria Moretti, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2023

Goedemiddag,

Zoals u reeds meegedeeld op Resengo na uw eerdere recensie, vind ik het bijzonder jammer dat u uw bezoek als ‘slecht’ afdoet door de aanwezigheid van een klein maltesertje in ons restaurant. Indien u of uw partner een fobie, allergie of trauma had ten opzichte van hondjes, had u dit gewoon met ons kunnen meedelen op het moment zelf en hadden we voor een opgepaste oplossing kunnen zoeken. Als het u zodanig stoorde had u de eigenaars van het hondje toch ook kunnen aanspreken ? Het hondje zat de hele tijd op de vloer en heeft zelfs geen geluid gemaakt, laat staan iemand gestoord ? Waarom was het hondje per definitie onhygiënisch ?
Desondanks uw betoog voor het verbod op hondjes, blijven deze, met de glimlach, steeds welkom bij ons.

Stevig pootje ;)

Alexander

21 november 2022 beoordeeld

Zeer lekker eten en wijn. Een vriendelijke bediening. Originele gerechten. De borden zijn zeer mooi opgemaakt. Het is een echt festijn voor je ogen én je smaakpapillen!

Datum van bezoek: november 2022
15 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst kregen we een plaats aan de bar toegewezen om ons diner te nuttigen, ok de zaak is niet erg groot maar dit mag je wel even vermelden bij het telefonisch reserveren. Bij een romantisch diner verwacht je toch een beter uitzicht dan een drukke keuken.

Het eten was middelmatig. Sommige gerechten waren zeer goed van smaak maar miste verfijning. De oosterse toets in de gerechten zijn niet echt correct met meestal een wrange smaak als resultaat.

De bediening is nu niet bepaald vriendelijk. Met zelf een conflict achter de toog tussen de eigenaars, wat je perfect kan mee volgen als je
Zo kort aan de bar zit.

Conclusie: overpriced, en ongezellig. In Hasselt heb je veel betere restaurants.

Datum van bezoek: oktober 2022

Reizigers die Osteria Moretti bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Osteria Moretti geweest? Deel je ervaringen!