“Avond diner ”
Beoordeling van Osteria Moretti

Osteria Moretti
Geclassificeerd als nr. 9 van 301 Restaurants in Hasselt
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut top! Bediening en kwaliteit van t eten meer dan verwachtingen overtroffen. Zeer gezellige sfeer bovenop de top keuken van alexander en de gastvrijheid van tiana !
Komen snel weer.

13 mei 2019 beoordeeld

Na een goed ontvangst werden we doorverwezen naar onze plaats aan de toog met uitzicht op de kok en de keuken. Dat vond ik persoonlijk een leuk gegeven! Vooraleer we genoten van ons vijf-gangen menu kregen we nog drie heerlijke amuses. Unieke smaakcombinaties en kwaliteitsvolle ingrediënten. Prijs kwaliteit ook in orde. Ideaal om een avondje te genieten. Ons zien ze zeker terug! Ook de lunch wil ik graag uitproberen.

10 mei 2019 beoordeeld

Deze kleine zaak is echt een bezoek waard. Maaltijden zijn goed verzorgd en je krijgt ook voldoende op je bord voor de prijs die je betaald. Open keuken zodat je ziet wat de kok aan het doen is. Plaatsen zijn beperkt maar in de zomer is er bij mooi weer ook een terras op straat.
Zeer zeker een aanrader !

4 mei 2019 beoordeeld

Als ik naar Hasselt ga probeer ik steeds om hier te kunnen lunchen. De smaken zijn heerlijk en zelden gezien hoe intensief de twee eigenaren bezig zijn de producten vers te bereiden. Een omweg waard!!

11 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al enkele keren komen lunchen met mama en keer op keer goed bediend. Eten is lekker en gepast qua hoeveelheid. Gastvrouw is hartelijk. Mevrouw iets minder. Open keuken is een pluspunt, altijd entertainment. Akoestiek niet ideaal.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Osteria Moretti bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Osteria Moretti geweest? Deel je ervaringen!