“(H)eerlijke lunch midden in stad !”
Beoordeling van Osteria Moretti

Osteria Moretti
Geclassificeerd als nr. 9 van 300 Restaurants in Hasselt
2 weken geleden beoordeeld

Deze kleine zaak is echt een bezoek waard. Maaltijden zijn goed verzorgd en je krijgt ook voldoende op je bord voor de prijs die je betaald. Open keuken zodat je ziet wat de kok aan het doen is. Plaatsen zijn beperkt maar in de zomer is er bij mooi weer ook een terras op straat.
Zeer zeker een aanrader !

Datum van bezoek: mei 2019

3 weken geleden beoordeeld

Als ik naar Hasselt ga probeer ik steeds om hier te kunnen lunchen. De smaken zijn heerlijk en zelden gezien hoe intensief de twee eigenaren bezig zijn de producten vers te bereiden. Een omweg waard!!

Datum van bezoek: mei 2019
11 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al enkele keren komen lunchen met mama en keer op keer goed bediend. Eten is lekker en gepast qua hoeveelheid. Gastvrouw is hartelijk. Mevrouw iets minder. Open keuken is een pluspunt, altijd entertainment. Akoestiek niet ideaal.

Datum van bezoek: november 2018
3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Degelijke simpele keuken zonder noemenswaardige culinaire foutjes. Het is best druk en reserveren is dus nodig.

Eten aan een toog vind ik persoonlijk wat minder boeiend vooral in gezelschap maar dat is een persoonlijke voorkeur.

Al bij al een leuk restaurantje zoals ze zoveel zijn in hasselt.

Datum van bezoek: februari 2019
19 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij stapten deze zaak toevallig binnen nadat reviews op tripadvisor ons hadden overtuigd. We hadden nog net een tafeltje voor twee. Geen spijt van gekregen. Vriendelijke bediening. Lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Osteria Moretti bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Osteria Moretti geweest? Deel je ervaringen!