“Degelijk maar druk. ”
Beoordeling van Osteria Moretti

Osteria Moretti
Geclassificeerd als nr. 9 van 294 Restaurants in Hasselt
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Degelijke simpele keuken zonder noemenswaardige culinaire foutjes. Het is best druk en reserveren is dus nodig.

Eten aan een toog vind ik persoonlijk wat minder boeiend vooral in gezelschap maar dat is een persoonlijke voorkeur.

Al bij al een leuk restaurantje zoals ze zoveel zijn in hasselt.

Datum van bezoek: februari 2019

19 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij stapten deze zaak toevallig binnen nadat reviews op tripadvisor ons hadden overtuigd. We hadden nog net een tafeltje voor twee. Geen spijt van gekregen. Vriendelijke bediening. Lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: november 2018
18 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval binnen gestapt door goede muziek en het mooie interieur van het restaurant. Zeer vriendelijke bediening en het eten wordt in een open keuken klaar gemaakt. Aantrekkelijke prijzen en een mooie wijnkaart. Aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018
15 oktober 2018 beoordeeld

Het was nog even genieten van de warme oktobermaand, buiten op het terras. De gerechten waren puur, lekker. De keuze op de middag is wel erg beperkt en dat was een kleine tegenvaller. Maar we komen nog eens terug in de avond om de gerechten op de kaart te proeven

Datum van bezoek: oktober 2018
2 oktober 2018 beoordeeld

Gezellig,, mooi verzorgd...
Goede bediening, vlot...
Wij hadden gekozen voor het 5 gangen menu met aangepaste wijnen...
De gerechten waren mooi en superlekker

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Osteria Moretti bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Osteria Moretti geweest? Deel je ervaringen!