TripAdvisor

Beoordeling van Artchoc

Artchoc
Geclassificeerd als nr. 58 van 311 Restaurants in Hasselt
26 februari 2018 beoordeeld

Zeer lekker gegeten, verrassende combinaties. Personeel is zeer vriendelijk. Van de open keuken heb je totaal geen geurhinder integendeel het is zelfs leuk om de chef in aktie te zien.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben ons met een groep vrienden laten verwennen met een 4 gangen verassings menu met aangepaste wijnen. Het was super lekker.
Kom zeker nog eens terug.

3 februari 2018 beoordeeld

we hebben ons laten verrassen met het 4-gangenmenu en het was heerlijk ! ook leuk was het feit dat je heel wat wijnen per glas kan krijgen ; ze hebben een mooie selectie lekkere wereldwijnen. Heel aangename en ongedwongen sfeer. Je kan er terecht voor zowel 1 gerecht als een uitgebreid menu ; alles kan. Ik kom zeker terug !

30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op dinsdagmiddag snel een lunch met collega uit West-Vlaanderen. Deze was enorm verrast door wat hij als lunch. Het was top. Wat ook nog meeviel was de rekening.

Datum van bezoek: november 2017
19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van kennissen naar Artchoc. Leuk concept, beperkte kaart maar verse en eerlijke producten én een heel fijne bediening. Ook hele lekkere Portugese wijn gedronken!

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Artchoc bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Artchoc geweest? Deel je ervaringen!