“Eens iets anders”
Beoordeling van L' Avenida

L' Avenida
Geclassificeerd als nr. 30 van 294 Restaurants in Hasselt
4 weken geleden beoordeeld

Je kiest voor 1 of 2 uur bordjes-van-een-lopende-band. Gezellig zitten, degelijk (en uiteraard gevarieerd) eten. Prijs/kwaliteit goed.

Datum van bezoek: januari 2019

3 januari 2019 beoordeeld

Een aanrader. Eens iets anders dan gewoon dineren. Mooi concept. Zeer lekker gegeten. Vlees en vis was voor mij perfect gebakken. Salades waren ook lekker. Keuze genoeg. Nagerechten moeten ook niet onderdoen voor de rest van het eten. Wij hebben de 2 uur gekozen zodoende konden we rustig eten en en proeven. Men kwam zelf ook vragen of er nog drank nodig was. Vriendelijk personeel en propere zaak. Toiletten waren in het cinema complex maar men kreeg een kaartje zodat men niet hoefde te betalen. Toilet was net om de hoek.

Datum van bezoek: december 2018
9 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn partner en ik vroegen ons steeds af hoe het eten bij L’avenida zou zijn en nu al onze andere restaurants volzet waren hebben we onze kans gewaagd om dit concept eens te proberen.

Het is leuk dat je kan afnemen wat je graag wil en de mogelijkheid hebt om bij te bestellen wat je lekker vindt (als het er niet meer is).

Dikke duim voor het vriendelijke personeel! Zij zorgde ervoor dat je qua eten en drinken niks te kort kwam.

Helaas zal het wel bij deze eene keer blijven. Het eten dat geserveerd werd was niet bepaald kwalitatief hoogstaand. Voor 50€ all in hoef je natuurlijk geen sterrenniveau te verwachten, maar voor een gebakken inktvisring kan ik ook naar de frituur.

Kortom; leuk concept, vriendelijk personeel, middelmatig eten.

Datum van bezoek: december 2018
27 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Druk en trendy restaurant met loopband die helaas stuk was. Wel vlotte, vriendelijke bediening en overvloed aan eten. Alles wat ik geproefd had even lekker en porties zijn groot genoeg. Vond het wel wat aan de dure kant.

Datum van bezoek: september 2018
20 augustus 2018 beoordeeld

Een leuke, smakelijke ervaring met prijs-kwaliteit in evenwicht. Zeer leuk en gezellig om in gezins- of familieverband, samen met vrienden of als afsluiter na een teambuilding te beleven.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die L' Avenida bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In L' Avenida geweest? Deel je ervaringen!