“Lunch bij Tante Julia”
Beoordeling van Herberg bij tante julia

Herberg bij tante julia
Geclassificeerd als nr. 69 van 310 Restaurants in Hasselt
4 weken geleden beoordeeld

Mijn favoriete plek om iets te gaan eten als ik in de buurt ben. De gerechten zijn altijd zeer verzorgd en regelmatig staan er nieuwigheden op de kaart. In de zomer is het heerlijk vertoeven op het prachtige terras. Tijdens winterdagen is het er lekker gezellig in het cosy, huiselijke interieur. Ook de ideale plek om uit te puffen tijdens een fietstocht in de streek

Datum van bezoek: september 2019

10 juli 2019 beoordeeld

Griekse salade is gewoon een bord vol sla met een paar tomaatjes en olijven. En dan bovenop al die sla gewoon een paar inktvisringen en slechts 1 souvkaki. Feta kaas niet te bespeuren. En daar moet je dan €23 voor betalen. Echt veel te duur

Datum van bezoek: juli 2019
3 juli 2019 beoordeeld

Zeer gewone keuken, een kok zonder creativiteit en sommige gerechten zelfs smaakloos. De biefstuk was taai, de mosselen gewoon, de saladedressing te neutraal. De vis van de dag : zalm op een bedje van spinazie, zonder saus of enige verdere garnituur. Wel een vriendelijke bediening en grote porties. Een groot terras achteraan, maar er liepen wel muizen rond …
Dus niet echt een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2019
2 juli 2019 beoordeeld

Ooit was het mijn favoriete stek nu kom ik er niet meer bij warm weer. Het terras stinkt. En is ook wat rommelig . De vloer moet dringend eens gepoetst . Jammer want het is een oergezellig terras .

Datum van bezoek: juli 2019
15 juni 2019 beoordeeld

oud decor, met nog leuvense stoof zoals weleer, de bediening was super, de jonkies hebben flair, de patron is een topper, het eten is superlekker, dit is waar je terug naar toe wil, wat we ook gedaan hebben ! we waren enorm tevreden, vrouwtje was jarig en zomaar verrassing aangeboden door het huis, fijne attentie.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Herberg bij tante julia bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Herberg bij tante julia geweest? Deel je ervaringen!