“Beetje verwaarloosd”
Beoordeling van Herberg bij tante julia

Herberg bij tante julia
Geclassificeerd als nr. 69 van 311 Restaurants in Hasselt
2 juli 2019 beoordeeld

Ooit was het mijn favoriete stek nu kom ik er niet meer bij warm weer. Het terras stinkt. En is ook wat rommelig . De vloer moet dringend eens gepoetst . Jammer want het is een oergezellig terras .

Datum van bezoek: juli 2019

15 juni 2019 beoordeeld

oud decor, met nog leuvense stoof zoals weleer, de bediening was super, de jonkies hebben flair, de patron is een topper, het eten is superlekker, dit is waar je terug naar toe wil, wat we ook gedaan hebben ! we waren enorm tevreden, vrouwtje was jarig en zomaar verrassing aangeboden door het huis, fijne attentie.

Datum van bezoek: juni 2019
28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mega lekker..super bediening. Spare ribs om vingers en duimen af te likken alsook de ossenhaas met petfecte cuisson. Waren al fan en dat blijven we ook.

Datum van bezoek: april 2019
vinodd351, Manager van Herberg bij tante julia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2019

Heel fijn om te horen ! Merci !

20 april 2019 beoordeeld

Het blijft 1 van mijn favoriete adresjes! Vriendelijke bediening, heerlijke gerechten en dat allemaal in een zeer gezellig, nostalgisch kader. Ik kan het alleen maar aanbevelen.

17 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Telefonische gereserveerd, men was vriendelijk. Eens ter plaatse lang moeten wachten op de menukaart, uiteindelijk zelf moeten gaan vragen. Specialiteit was niet meer te krijgen.
Tijdens het eten, zelf moeten vragen om iets te drinken te brengen. Er werd niet gevraagd of er een nagerecht gewenst was en de koffie hebben we ook zelf moeten vragen.
Eten was ok. Een goede bistro kan men zeggen.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Herberg bij tante julia bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Herberg bij tante julia geweest? Deel je ervaringen!