“Lekkere cocktails!”
Beoordeling van Koks&Tales

Koks&Tales
Geclassificeerd als nr. 53 van 277 Restaurants in Hasselt
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader! Vriendelijk ontvangst en een zeer mooi interieur. Genoeg keuze uit cocktails. Hier komen wij zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2020

30 augustus 2019 beoordeeld

Super bartenders en gezellige sfeer! Toen de eerste cocktails kwamen kon je direct zien dat deze van uitstekende kwaliteit waren. Heerlijk genoten! Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
Jet50202084620, Manager van Koks&Tales, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

Dag Jeroen,

Dank je voor je reactie.

Fijn dat je het leuk vond.

Graag tot snel!

Cheers,

Christel

10 augustus 2019 beoordeeld

Het plan was om 1 (1!) cocktail te drinken, maar ze zijn zò lekker ... Als je geen keuze kan maken, bevelen ze met plezier een drankje aan op basis van jouw voorkeur voor zoet, zout, zuur, bitter.
Om zeker te zijn dat je in het weekend of op een mooie avond plaats hebt, reserveer je best op voorhand.

Datum van bezoek: juni 2019
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrouw en ik zijn op een zaterdagavond daar geweest. Mijn vrouw had een whiskey sour en ik een zombie genomen. Beiden waren erg lekker, zeer smaakvol en mooi afgewerkt. Veruit de beste cocktail bar in Hasselt en omstreken. Zeer gedienstig en vriendelijk personeel. We gaan zeker terug.

Datum van bezoek: april 2019
5 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Man man nooit meegemaakt, arrogantie tot en met , doe zo maar door, gelukkig zijn er nog vele goede zaken in Hasselt .

Datum van bezoek: september 2018
Rob B, Eigenaar van Koks&Tales, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2019

Dag Patrick,

Wat jammer dat je ervaring niet goed was in de bar.

Kan je me vertellen wat er misliep volgens jou? Wie was arrogant, waarom en hoe?

Wanneer ben je bij ons op bezoek geweest?

Met vriendelijke groeten,

Reizigers die Koks&Tales bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Koks&Tales geweest? Deel je ervaringen!