“Heerlijk”
Beoordeling van pulcinella hasselt

pulcinella hasselt
Geclassificeerd als nr. 45 van 311 Restaurants in Hasselt
Beschrijving: vanaf heden kan je bij pulcinella ook betalen via je smartphone,de app heet payconiq
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Per toevallig zijn we hier beland doordat het geplande restaurant gesloten was. Maar we hebben er geen moment spijt van gehad! Het eten is heel lekker en ook authentiek Italiaans. De pasta’s worden in pannetjes bereid en aan tafel gebracht, dit vonden we heel origineel! Zeker een aanrader voor iedereen die graag Italiaans eet.

Datum van bezoek: oktober 2019

1 week geleden beoordeeld

We zijn voor de 2e keer bij Pulcinella beland, vriendinnenweekend! We hebben vongole gegeten deze keer, heel puur en met weinig ingrediënten is dit zo’n smakelijk gerecht. Waar wij van onder de indruk waren, is dat dit een kleine zaak is, maar ondanks de drukte, de meisjes dit goed aan kunnen, iedereen wordt vriendelijk ontvangen en beleefd begeleid naar de tafel. Mits een beetje puzzelen heeft iedereen een plaats. Chapeau! We zijn vaste klant!

Datum van bezoek: oktober 2019
13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig Italiaans restaurant in Hasselt. Italiaanse sfeer is terug te vinden in het interieur en de gezellige bediening. Op de kaart zijn vele pizza’s en pasta’s terug te vinden. Het eten zelf was lekker, maar geen hoogvlieger.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

redelijk gegeten bediening was leuk en gezellig. eigenaresse kwam met huisgemaakte limocello erg attent

Datum van bezoek: augustus 2019
21 juli 2019 beoordeeld

Het restaurant wordt op een traditionele Italiaanse wijze bestuurd. Recht toe recht aan eerlijk en goed eten. Heerlijke pizza gegeten. De pasta vongole is ook een echte aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die pulcinella hasselt bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In pulcinella hasselt geweest? Deel je ervaringen!