“Gezellig en lekker”
Beoordeling van pulcinella hasselt

pulcinella hasselt
Geclassificeerd als nr. 47 van 309 Restaurants in Hasselt
Beschrijving: vanaf heden kan je bij pulcinella ook betalen via je smartphone,de app heet payconiq
15 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige zaak met lekkere pasta's en pizza. Bijna alles wordt geserveerd in steelpannen. Geen uitgebreide keuze maar lekkere basic pasta's met goede ingrediënten.
Goede verhouding prijs-kwaliteit.
Tijdig reserveren. Geen kaarten, wel payconic!

Datum van bezoek: mei 2019

19 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Keer op keer heel goeie ontvangst en bediening! De vongolé met pasta, mmm. Terug lekker gegeten, bedankt!

Datum van bezoek: april 2019
21 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Je krijgt je pasta in een pannetje, erg leuk. Goed gekruid en degelijke porties. Zeker een aanrader!

9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker reserveren ! Alle pasta’s rechtstreeks uit de pan Lekkere vongole en ravioli
Pizza zijn goed belegd en krokant
Vriendelijke bediening . Een aanrader

9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier met vriendinnen gaan eten. Het eten was super lekker, veel suggestie keuzes in het weekend. Wij hebben ossobucco genomen, nog nooit zo goed geweest!! Tiramisu zelfgemaakt... vriendelijke meisjes in de bediening. Wij komen zeker terug als we nog eens in Hasselt zijn. Grazie la mamma!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die pulcinella hasselt bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In pulcinella hasselt geweest? Deel je ervaringen!