“Echte Italiaan”
Beoordeling van pulcinella hasselt

pulcinella hasselt
Geclassificeerd als nr. 45 van 310 Restaurants in Hasselt
Beschrijving: vanaf heden kan je bij pulcinella ook betalen via je smartphone,de app heet payconiq
9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier met vriendinnen gaan eten. Het eten was super lekker, veel suggestie keuzes in het weekend. Wij hebben ossobucco genomen, nog nooit zo goed geweest!! Tiramisu zelfgemaakt... vriendelijke meisjes in de bediening. Wij komen zeker terug als we nog eens in Hasselt zijn. Grazie la mamma!

Datum van bezoek: maart 2019

21 januari 2019 beoordeeld

Bij Pulcinella dineer je in een gezellige, authentieke Italiaanse sfeer. Ik bestelde een vegetarische pizza, mijn vriend een spaghetti. De pizza was overheerlijk en met een typisch Italiaanse bodem, de spaghetti was oké (origineel gepresenteerd in een ijzeren pan!) maar wel ietwat flets. Een paar flesjes kruiden op tafel zouden hier een meerwaarde gevormd hebben. Het personeel was heel vriendelijk. Let op: de keuken van het restaurant sluit al om 20u.

Datum van bezoek: januari 2019
4 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag heerlijk gegeten! Voor de pasta vongole en pizza gaan we zeker nog een keertje terug. Kleine maar gezellige zaak. Met de kokkin die komt vragen of het smaakt. Super !

Datum van bezoek: januari 2019
9 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoonweg toppizza, pasta vongole... Gastvrije en warme mensen. Wij komen terug.
Mieke en kids uit Brugge

Datum van bezoek: december 2018
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk! De beste pizza in omstreken. Hartelijk maar luchtig, belegd in de juiste proportie!
De pasta was ook top! Rijkelijke portie, goed op smaak & SUPER WARM geserveerd! Bij vele Italiaanse zaakjes is je pasta koud na drie happen te hebben gegeten.
Een aanrader! Ik ga zeker terug!!!!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die pulcinella hasselt bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In pulcinella hasselt geweest? Deel je ervaringen!