“(h)eerlijk genieten!”
Beoordeling van Kokozi

Kokozi
Geclassificeerd als nr. 10 van 14 Dessert in Hasselt
4 juni 2018 beoordeeld

Eerlijke en heerlijke producten! Verrassende en lekkere ijsjes en cupcakes.Supervriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juni 2018

4 juni 2018 beoordeeld

Aangezien mijn beste vriendin er vlak naast woont brengt zij soms eens een taartje of cupcakes mee van bij Kokozi! En wat hebben ze hier allemaal!
Boordevol keuzes uit cakes, cupcakes, taarten en nog zoveel meers!
En stuk voor stuk is het altijd overheerlijk genieten van al dit lekkers!
De bediening is altijd heel vriendelijk door de 2 zusjes die alles zelf maken!

Je kan er ook altijd terecht voor hartelijke gerechtjes zoals soepen, quiches, slaatjes...

ZEKER dus een aanrader om hier eens langs te gaan als je in Hasselt aan het shoppen bent en even een rustmomentje wilt inlassen :-)

Datum van bezoek: maart 2018
    • Sfeer
3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak, spijtig van de zeer onvriendelijke vrouw! Hier gaan we helaas niet meer snel naar toe. Bestaan veel vriendelijke ijssalons in Hasselt; Oyya!

Datum van bezoek: juni 2018
29 april 2018 beoordeeld

Wat een geluk dat er plaats was, want we hebben hier gesmuld. Kan zijn dat de cupcakes lekker zijn maar wat je écht moet proeven is de citroentaart. Eindelijk de perfectie versie geproefd!

Datum van bezoek: april 2018
2 september 2017 beoordeeld

We serveren de icecream cupcakes in onze horecazaak te Beerse! De klanten zij super enthousiast! Eén voor één lovende reacties! Bedankt daarvoor

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Kokozi bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Kokozi geweest? Deel je ervaringen!