“Onvriendelijk”
Beoordeling van Kokozi

Kokozi
Geclassificeerd als nr. 9 van 12 Dessert in Hasselt
3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak, spijtig van de zeer onvriendelijke vrouw! Hier gaan we helaas niet meer snel naar toe. Bestaan veel vriendelijke ijssalons in Hasselt; Oyya!

29 april 2018 beoordeeld

Wat een geluk dat er plaats was, want we hebben hier gesmuld. Kan zijn dat de cupcakes lekker zijn maar wat je écht moet proeven is de citroentaart. Eindelijk de perfectie versie geproefd!

2 september 2017 beoordeeld

We serveren de icecream cupcakes in onze horecazaak te Beerse! De klanten zij super enthousiast! Eén voor één lovende reacties! Bedankt daarvoor

2 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrukkelijk huisgemaakt ijs met vers fruit! Fantastische feestelijke ijstaarten mooi versierd in thema naar keuze! Ongelooflijk knap gedaan ! Lekkere thee en koffie en soep en quiche.... Smullen!

18 maart 2016 beoordeeld

Ze hebben een uitgebreide, afwisselende kaart van de beste cupcakes in Hasselt! Vlotte en vriendelijke bediening, ideaal voor een cadeautje, feestje of gewoon als tussendoortje bij de koffie. Aanrader!

Reizigers die Kokozi bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Kokozi geweest? Deel je ervaringen!