“Ijs”
Beoordeling van Kokozi

Kokozi
Geclassificeerd als nr. 10 van 14 Dessert in Hasselt
2 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrukkelijk huisgemaakt ijs met vers fruit! Fantastische feestelijke ijstaarten mooi versierd in thema naar keuze! Ongelooflijk knap gedaan ! Lekkere thee en koffie en soep en quiche.... Smullen!

18 maart 2016 beoordeeld

Ze hebben een uitgebreide, afwisselende kaart van de beste cupcakes in Hasselt! Vlotte en vriendelijke bediening, ideaal voor een cadeautje, feestje of gewoon als tussendoortje bij de koffie. Aanrader!

12 oktober 2015 beoordeeld

Ik ben hier al een paar keer 's middags gaan lunchen. De quiche is heerlijk en heel democratisch geprijsd! lekker theetje erbij en ik ben blij.

De cupcakes zijn ook enorm lekker en worden heel vers gemaakt. Ijscupcakes hebben ze ook, nog niet geprobeerd maar lijkt me ook heel lekker.

Fijn is dat je bij je thee ook altijd een klein "proevertje" krijgt van hun baksels of hun ijs en het is steeds heel lekker.

Het enige wat ik een beetje jammer vind is dat de zaak zo klein is. Als je pech hebt kan je niet zitten en sowieso zit je krap.

Wel is het er superschoon (ook het toilet!) en dame achter de toog is enorm vriendelijk en hartelijk.

al bij al absoluut een aanrader!

7 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Kokozi bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Kokozi geweest? Deel je ervaringen!