“Super!”
Beoordeling van Kokozi

Kokozi
Geclassificeerd als nr. 8 van 12 Dessert in Hasselt
12 oktober 2015 beoordeeld

Ik ben hier al een paar keer 's middags gaan lunchen. De quiche is heerlijk en heel democratisch geprijsd! lekker theetje erbij en ik ben blij.

De cupcakes zijn ook enorm lekker en worden heel vers gemaakt. Ijscupcakes hebben ze ook, nog niet geprobeerd maar lijkt me ook heel lekker.

Fijn is dat je bij je thee ook altijd een klein "proevertje" krijgt van hun baksels of hun ijs en het is steeds heel lekker.

Het enige wat ik een beetje jammer vind is dat de zaak zo klein is. Als je pech hebt kan je niet zitten en sowieso zit je krap.

Wel is het er superschoon (ook het toilet!) en dame achter de toog is enorm vriendelijk en hartelijk.

al bij al absoluut een aanrader!

7 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Kokozi bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Kokozi geweest? Deel je ervaringen!