“Heerlijke lunch”
Beoordeling van Ogst

Ogst
Geclassificeerd als nr. 7 van 311 Restaurants in Hasselt
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

3 Gangen lunch was qua eten, orginaliteit en bediening erg goed. Verrassende wijnkeus: witte wijn uit de regio.
Voor ons een uitstekend begin van onze korte classic car trip.

Datum van bezoek: september 2019

5 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst en bediening
Sobere maar aangename inrichting
Heel verzorgde speciale gerechtjes. Leuk dat er verschillende hapjes vooraf aangeboden worden als je kiest voor het viergangen menu. Alles zier er piekfijn uit en smaakt ook zo. Een ware gastronomische ontdekking, zalig
Een viergangen menu hoeft u niet af te schrikken: de porties zijn niet te groot, maar des te verfijnd

Datum van bezoek: juli 2019
30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Sefer was leuk. Bediening was aangenaam. Eten was zoals verwacht wordt. Ambiance is leuk vanwege inrichting en het aantal plekken. Gewoon een goede plek om te eten. Niet iets heel speciaals maar wel goed om te eten.

Datum van bezoek: mei 2019
27 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom zeer goed gegeten van begin tot einde. Niks op aan te merken! De service was top! Wij komen zeker terug!!!

Datum van bezoek: april 2019
20 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker menu gegeten. Je kan zelf kiezen hoeveel gangen. Zeer lekkere wijnen bij de gerechten. Leuke inrichting. Vriendelijke bediening.
Zeer proper. Aanrader!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Ogst bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Ogst geweest? Deel je ervaringen!