“Etentje met 2”
Beoordeling van Ogst

Ogst
Geclassificeerd als nr. 7 van 300 Restaurants in Hasselt
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom zeer goed gegeten van begin tot einde. Niks op aan te merken! De service was top! Wij komen zeker terug!!!

Datum van bezoek: april 2019

20 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker menu gegeten. Je kan zelf kiezen hoeveel gangen. Zeer lekkere wijnen bij de gerechten. Leuke inrichting. Vriendelijke bediening.
Zeer proper. Aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
8 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is een pareltje. Perfecte lunch gehad. Juiste snelheid van service, niet te zware gerechten, culinaire hoogstandjes, trendy ingrediënten zoals aardpeer, pastinaken, prei, paling, varkenswangetjes. Jammer dat ik nog moest rijden want de wijnen pasten perfect.

Datum van bezoek: februari 2019
28 januari 2019 beoordeeld

Bediening en ontvangst helemaal in orde . We kozen voor de vijf gangen menu . We weten ondertussen dat in veel restaurants bij een meer gangen menu de porties niet te groot zijn.
De eerste 3 gangen waren zeker voldoende en vooral heel fijne smaken .
Het vierde gerecht de eend uit Dombes een lekker gerecht met helaas een minuscuul stukje vlees . Gelukkig maakte een lekker dessert het toch nog wat goed .

Datum van bezoek: januari 2019
25 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening is top: vriendelijk, vlot, alles goed uitgelegd,...

Eten over het algemeen ook zeer goed.

Voor vegetariërs is er nog wel wat ruimte voor verbetering. Proteïne worden eigenlijk gewoon vervangen door groenten waardoor je wel eens snel terug honger kan krijgen terwijl je toch dezelfde prijs moet betalen.
Maar wat je krijgt is wel lekker.

Tip: broodbordje en lepeltje voor het zout zouden praktisch zijn.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Ogst bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Ogst geweest? Deel je ervaringen!