“lekkere gerechten”
Beoordeling van Ogst

Ogst
Geclassificeerd als nr. 6 van 294 Restaurants in Hasselt
2 weken geleden beoordeeld

Bediening en ontvangst helemaal in orde . We kozen voor de vijf gangen menu . We weten ondertussen dat in veel restaurants bij een meer gangen menu de porties niet te groot zijn.
De eerste 3 gangen waren zeker voldoende en vooral heel fijne smaken .
Het vierde gerecht de eend uit Dombes een lekker gerecht met helaas een minuscuul stukje vlees . Gelukkig maakte een lekker dessert het toch nog wat goed .

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening is top: vriendelijk, vlot, alles goed uitgelegd,...

Eten over het algemeen ook zeer goed.

Voor vegetariërs is er nog wel wat ruimte voor verbetering. Proteïne worden eigenlijk gewoon vervangen door groenten waardoor je wel eens snel terug honger kan krijgen terwijl je toch dezelfde prijs moet betalen.
Maar wat je krijgt is wel lekker.

Tip: broodbordje en lepeltje voor het zout zouden praktisch zijn.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed ontvangen met ruim assortiment aan welkomshapjed en verrassende lunch met uitstekende aangepaste wijnen en een echte amaretto als afsluiter. Mooi en uniek kader ... semi open keuken maar is helemaal niet storend. Een aanrader ....

12 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Van begin tot einde genoten van deze smakelijke gerechten. De service was top! Wij komen zeker terug!!!

10 januari 2019 beoordeeld

Strak interieur en leuke vibe!!! Aangename bediening en stuk voor stuk topgerechten. Top wijnarrangement! Gedreven jong team! Wij zijn fan!!!

Mvg,
Annelynn

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Ogst bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Ogst geweest? Deel je ervaringen!