“Voor herhaling vatbaar”

Jer
Geclassificeerd als nr. 20 van 294 Restaurants in Hasselt
Keukens: Frans
8 november 2018 beoordeeld

Heel vriendelijke ontvangst. Omdat we er al om 18u45 waren, mochten we zelf onze tafel kiezen. Heel vlotte en vriendelijke bediening. Maakten er geen punt van dat mijn partner Cola Zero vroeg (drinkt geen alcohol).

Datum van bezoek: november 2018

30 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we binnen kwamen werden we vriendelijk ontvangen, en naar onze tafel gebracht . Wat me ommiddelijk op viel ,was dat alle gordijnen dicht waren zowel voor als achterkant wat toch een benauwt gevoel gaf . Ons aperitief en hapje kwam eraan , en kozen voor het 4 gangen menu met aangepaste wijnen , de witte wijnen waren echt niet lekker uit Lebanon, de rode sava maar zeker niet wauw ... het eten was gewoon niks speciaals en dat had ik wel verwacht !! We waren gewoon blij dat we weg konden , We zijn om 19.15u binnen gekomen , en kregen om 22.25u ons hoofdgerecht , we waren er echt klaar mee !!! Hadden er genoeg van , terug gaan doen we niet meer , t' is echt tegen gevallen jammer

Datum van bezoek: oktober 2018
2 oktober 2018 beoordeeld

Mooi restaurant. Niveau 1 ster verdiend.
Professionele bediening.
Toen wij er zaten waren er (te) weinig klanten aanwezig.
Menu goed uitgebalanceerd met goeie bijhorende wijnen.

Datum van bezoek: juli 2018
24 september 2018 beoordeeld

Terecht gekomen via 'Dining with the stars'. 5 gangen menu aan 65 euro - zonder dranken uiteraard. Mooi pand. Zeer klassiek aangekleed. Persoonlijk niet mijn smaak wegens te sober. Geen bloemen noch planten te bespeuren. Zaal werd door twee mannen gedaan. Zeer cool en afstandelijk. Op de vraag naar een non-alcoholisch aperitief werd Crodino geantwoord. Dat lust ik niet. Dus de man zuchtte en zei 'water dan'. In mijn ogen met veel moeite vriendelijk te noemen. Omdat we aan een 'voordeeltarief' aten? Gerechten waren dik OK. Mooi geserveerd. Lekker van smaak. Originele combinaties. Beiden meer dan voldaan het restaurant verlaten. Jammer voor de chef-kok, maar met die sfeer hebben we weinig zin om terug te keren.

Datum van bezoek: september 2018
24 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten , te mooi om om te eten , echte smaakbommetjes . Mooi gedresseerde borden zeer lekker

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Jer bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Jer geweest? Deel je ervaringen!