“Gedurfde creaties”

Jer
Geclassificeerd als nr. 20 van 294 Restaurants in Hasselt
Keukens: Frans
2 oktober 2018 beoordeeld

Mooi restaurant. Niveau 1 ster verdiend.
Professionele bediening.
Toen wij er zaten waren er (te) weinig klanten aanwezig.
Menu goed uitgebalanceerd met goeie bijhorende wijnen.

Datum van bezoek: juli 2018

24 september 2018 beoordeeld

Terecht gekomen via 'Dining with the stars'. 5 gangen menu aan 65 euro - zonder dranken uiteraard. Mooi pand. Zeer klassiek aangekleed. Persoonlijk niet mijn smaak wegens te sober. Geen bloemen noch planten te bespeuren. Zaal werd door twee mannen gedaan. Zeer cool en afstandelijk. Op de vraag naar een non-alcoholisch aperitief werd Crodino geantwoord. Dat lust ik niet. Dus de man zuchtte en zei 'water dan'. In mijn ogen met veel moeite vriendelijk te noemen. Omdat we aan een 'voordeeltarief' aten? Gerechten waren dik OK. Mooi geserveerd. Lekker van smaak. Originele combinaties. Beiden meer dan voldaan het restaurant verlaten. Jammer voor de chef-kok, maar met die sfeer hebben we weinig zin om terug te keren.

Datum van bezoek: september 2018
24 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten , te mooi om om te eten , echte smaakbommetjes . Mooi gedresseerde borden zeer lekker

Datum van bezoek: september 2018
30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere 4 gangenmenu gegeten. Alles perfect klaargemaakt en op smaak gebracht. De porties waren perfect. Wat minstens even sterk was, was de bediening. Professioneel maar toch persoonlijk. Topavond!

Datum van bezoek: augustus 2018
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker 4-gangenmenu gegeten. Aangename bediening. Eerder aan de dure kant. Voor hetzelfde geld op andere plaatsen al beter gegeten, minder verrassende ingrediënten.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Jer bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Jer geweest? Deel je ervaringen!