“Verblijf ”

Geclassificeerd als nr. 15 van 267 Restaurants in Hasselt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
2 december 2023 beoordeeld

Heel lekker gegeten met vriendelijke bediening. Mooie kamers alleen jammer dat we op de derde verdieping zaten zonder lift . Hotel wel heel centraal gelegen

Datum van bezoek: november 2023

2 december 2023 beoordeeld

Ik verbleef ook een nachtje in the Century, aangezien ik een opleiding had in Hasselt. Het was een uitstekende kamer!

En een heel lekker ontbijt!

Datum van bezoek: december 2023
31 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

20 minuten gewacht zonder iemand te zien ( toch aan mijn tafel ) waarna ik besliste om op te staan en naar een andere zaak te gaan . Jammer

27 oktober 2023 beoordeeld

Lekker eten & prima bediening. Vlot geserveerd en vriendelijk personeel. Keuken kan tippen aan de grote sterren resto's in Hasselt..

• Sfeer
23 oktober 2023 beoordeeld

Hotel goed gelegen, op wandelafstand van het centrum. Een mooie ruime kamer. Goede bedden. Valies naar boven gedragen. Lekker ontbijt en diner. Heel vriendelijk personeel. Een minpunt is dat er geen lift is

• Sfeer

Reizigers die The Century bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In The Century geweest? Deel je ervaringen!