“Op goed vallend uit ..”

Het Kookpunt
Geclassificeerd als nr. 34 van 311 Restaurants in Hasselt
Keukens: Internationaal
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Echt wel tevreden van onze keuze. Heel lekker eten en vriendelijke bediening! Eerlijke prijs-kwaliteit.

Datum van bezoek: september 2019

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een lunchmenu gedaan. Het was niet slecht maar ook niet heel erg bijzonder. De uitstraling van het restaurant is erg mooi en klassiek, en ook de bediening was erg keurig. Maar het eten vonden wij niet heel erg bijzonder, het mag allemaal wat spannender.

Datum van bezoek: september 2019
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Eten heel matig... Jammer. Verkeerd gebakken ribeye en mosselen waren niet goed. De voorgerechten waren wel in orde maar veel te kleine porties voor een voorgerecht (eerder menu porties). Bediening was wel oke.

Datum van bezoek: juli 2016
Peternys, Owner van Het Kookpunt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Helaas hebben we niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen. Wij hebben dan ook voorgesteld om een nieuwe ribeye met juiste bakwijze te maken, maar dat wilden jullie niet. Onze mosselen waren 's morgen geleverd en zijn van de hoogste kwaliteit. Omdat tevredenheid van onze klanten heel erg belangrijk is voor ons, hebben we de betreffende gerechten niet aangerekend, en eveneens een degustief aangeboden. We hopen dat U ons nog eens een kans geeft, zodat U kan zien dat we echt wel de hoogste kwaliteit willen bieden.

25 augustus 2019 beoordeeld

wat men hier varkenswangetjes als delicatesse aanprijst is helemaal niet wat men verwacht. bovendien is de prijs/lwaliteitsverhouding absoluut niet goed.

Datum van bezoek: september 2018

Helaas hebben we niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen. De prijs van onze wangetjes was 19,50€ inclusief groentjes, huisgemaakte frietjes en mayo. In tegenstelling tot veel brasseries rekenen we hiervoor geen supplementen. We geven ook steeds 2 wangetjes (ongeveer 250gr). Daarom denken we toch dat dit niet echt duur is. Verder vinden we het ook wel vreemd dat U een jaar wacht om deze recensie te plaatsen (september 2018).

6 augustus 2019 beoordeeld

Vermits wij er terugkomen kan het niet anders dan heel lekker zijn. Rustige sfeer ,bij mooi weer gezellig buiten eten op een gezellige binnenkoer.Super lekker .

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Het Kookpunt bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Het Kookpunt geweest? Deel je ervaringen!