“Lekker verzorgd”

Het Kookpunt
Geclassificeerd als nr. 33 van 300 Restaurants in Hasselt
Keukens: Internationaal
24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben voor a la carte kaart gekozen en hebben een heerlijke avond gehad. Het eten was super lekker, de combinaties waren geslaagd en de wijnen pasten goed bij de gerechten.
Het enige minpunt was de akoestiek. Mijn schoonmoeder had moeite om ins te verstaan ookal zaten we slechts met 4 aan tafel.
Verder goede service!

Datum van bezoek: februari 2019

10 februari 2019 beoordeeld

Hier genoten we van een diner. Het interieur is warm, het onthaal was in orde. De gerechtjes waren prentjes op je bord en heel fijn van smaak. Hier kom ik graag terug.

Datum van bezoek: januari 2019
12 januari 2019 beoordeeld

Gisteren nogmaals gaan eten in Het Kookpunt! We waren de enige gasten wat aanwezig waren, al deed men nog steeds hun uiterste best om ons ontspannen te laten genieten. We kozen voor het januari-menu all in. Starten deden we met het huisaperitief, dit met 2 hapjes: een bloemkoolsoepje en carpaccio van hert.. lekker! Hierna volgde een heerlijk afgesmaakte fregola met zeebaars, een nog lekkerdere pastarami (deze smaken zaten zo goed! mooi om te zien dat er zoveel gedaan kan worden met simpele ingrediënten, een smaak bom en het beste gerecht van de avond!), een heerlijke eend met crumble van champignon en als kers op de kaart een mooie panna cotta als afsluiter.

Het kookpunt blijft een plek waar we graag komen, mede door de altijd zeer scherpe prijs en verrassende maandmenu's. Tot snel! Een absolute aanrader deze zaak.

Datum van bezoek: januari 2019
28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, verzorgde schotels. Alleen waren de porties iets te klein. Wij hadden het 3-gangenmenu genomen en dat was net iets te weinig. Service verliep ook vrij traag maar het was wel vrij druk ook toen wij er waren.

Datum van bezoek: december 2018
21 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdagavond met z’n twee de dinermenu gaan eten. Voorgerecht Noorse zalm: daarmee kan je niks mis doen. Kopen en op een bord leggen. Hoofdgerecht stoofpotje van everzwijn en hert. Weinig en heel matig. Nagerecht dame blanche. Twee bolletjes vanille ijs met veel stukken bevroren water, en een vingerhoed koude chocoladesaus. Niet lekker. Voor twee personen 97 eur. Voor dat bedrag verwacht je wel iets beter... volgende keer gaan we ergens anders.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Het Kookpunt bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Het Kookpunt geweest? Deel je ervaringen!