“Lekker en verzorgd”

Het Kookpunt
Geclassificeerd als nr. 31 van 294 Restaurants in Hasselt
Keukens: Internationaal
28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, verzorgde schotels. Alleen waren de porties iets te klein. Wij hadden het 3-gangenmenu genomen en dat was net iets te weinig. Service verliep ook vrij traag maar het was wel vrij druk ook toen wij er waren.

Datum van bezoek: december 2018

21 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdagavond met z’n twee de dinermenu gaan eten. Voorgerecht Noorse zalm: daarmee kan je niks mis doen. Kopen en op een bord leggen. Hoofdgerecht stoofpotje van everzwijn en hert. Weinig en heel matig. Nagerecht dame blanche. Twee bolletjes vanille ijs met veel stukken bevroren water, en een vingerhoed koude chocoladesaus. Niet lekker. Voor twee personen 97 eur. Voor dat bedrag verwacht je wel iets beter... volgende keer gaan we ergens anders.

Datum van bezoek: december 2018
16 december 2018 beoordeeld

Dagmenu met keuze, lekker vers en puur van smaak. Vlotte bediening, ideaal voor businesslunch. Mooi aangenaam herenhuis.

Datum van bezoek: oktober 2018
28 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op laatste moment gereserveerd, vroeg gearriveerd en een heerlijk plekje voor de schouw met haardvuur gekregen. Daarna genoten van voortreffelijke smaken en een prima bediening. Top, aanrader

Datum van bezoek: november 2018
18 november 2018 beoordeeld

Diner met 6 personen voorgerecht 2xshusi 2xcarpachio 2x st Jacobs alles ok prijs-kwaliteitverhouding ok hoofdgerecht 2xgamba lekker 1xmosselen Thais goed maar ook niet meer dan dat 3xfilet pur een regelrechte katastrofe een droog doorbakken stuk vlees er was nochtans 1xa point en2xsaignant gevraagd 33€ x3= 99€ was de prijs voor deze ramp desserts waren dan weer goed de wijnen waren uitstekend spijtig het kookpunt werd ons aangeraden door vrienden maar voor ons niet voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: november 2018
Peternys, Eigenaar van Het Kookpunt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2018

Beste klant,
Helaas hebben we niet helemaal aan uw verwachtingen kunnen voldoen. We hebben nog nooit enige klacht gekregen over onze bakwijze, maar daar alles op was, konden we dit ook niet meer controleren. Onze filet pur komt van één van de beste kwaliteitsslagers en ook daar hebben we nog nooit een klacht over gekregen. Toch zullen we uw kritiek gebruiken om onze klanten nog beter te bedienen.
Mvg,

Reizigers die Het Kookpunt bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Het Kookpunt geweest? Deel je ervaringen!