“perfect”

Het Kookpunt
Geclassificeerd als nr. 31 van 294 Restaurants in Hasselt
Keukens: Internationaal
30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Centraal gelegen, in rustige straat. Met terras.
Mooi, modern interieur.
Vlotte bediening, vriendelijk.
Eten was perfect, presentatie prima, smaak excellent (nochtans een jonge chef, dus veelbelovend).
Prijzen zijn bovengemiddeld (4-gangen, inclusief wijnen: 92 € po). Maar voor de Bourgondische liefhebber mag dat geen obstakel zijn.

Datum van bezoek: september 2018
Peternys, Owner van Het Kookpunt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018

Beste,
Bedankt voor uw positieve reactie. De prijs die U vermeld is wel niet correct. De menu met aperitief van het huis en amuses, waters, koffie met zoetigheden en wijnen kost 87,50€, dus niet enkel met de wijnen.

25 september 2018 beoordeeld

We kozen een driegangenmenu met wijnen. We zaten met ons gezelschap alleen in een kamer, en hebben heerlijk genoten van het lekkere eten en de wijnen, die voldoende geschonken werden. De bediening was vriendelijk en correct. Het was voor ons een geslaagd feestje!
Bij het reserveren: bekijk het menu: het wisselt elke week!
Fransien L

Datum van bezoek: september 2018
19 augustus 2018 beoordeeld

Na een dag Pukkelpop werd het tijd voor een lekkere maaltijd. Na wat rondgewandeld te
hebben door de winkelstraten van Hasselt vonden we dit restaurant in een zijstraatje.
Het terrasje aan de voorzijde sprak ons aan. Wat we voorgeschoteld kregen was ronduit lekker. Het begon al met de smaakvolle amuses die ons al naar meer deden verlangen.
De carpaccio en de coquilles waren super. Om dan nog maar te zwijgen over de filet puur en de rib-eye ronduit zalig. Beslist een adres om te onthouden.

Datum van bezoek: augustus 2018
16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi interieur, fijne bediening, goede en uitgebalanceerde kaart.
Een aanrader voor wie het net iets rustiger zoekt.!

Datum van bezoek: juli 2018
12 juni 2018 beoordeeld

Zeer mooie en gezellige inrichting.
Prijs kwaliteit zeer goed.
Een goede keuken met heerlijke vleesgerechten.
Goede bediening.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Het Kookpunt bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Het Kookpunt geweest? Deel je ervaringen!