“Beste vegetarische restaurant dat wij bezocht hebben. Absoluut aan te raden om te bezoeken en te genieten!”
Beoordeling van De Levensboom

De Levensboom
Geclassificeerd als nr. 4 van 268 Restaurants in Hasselt
Prijsklasse: € 17 - € 22
5 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een bijzondere en fantastische ervaring hebben wij hier beleefd. Ontzettend lekker klaargemaakt en door zeer vriendelijk personeel gereserveerd. Echt een aanrader voor een vegetarisch restaurant, het eventueel omrijden meer dan waard!

Datum van bezoek: augustus 2023

3 augustus 2023 beoordeeld

Superlekker smakenpalet. Heel originele amuses, zeer gevarieerd hoofdgerecht met meer dan 10 verschillende groenten met sausjes en zalfjes op het bord. Fijn dessert. Veggie met allure van een klasserestaurant. Het interieur zorgt voor een warme ontspannen sfeer.

Datum van bezoek: augustus 2023
    • Sfeer
9 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was absoluut een van de beste restaurantervaringen ooit! Het decor, de service en vooral het eten waren fantastisch! We zaten buiten op het prachtige tuinterras. Je kunt merken dat er veel passie wordt gestoken in het creëren van een complete beleving. De presentatie van het eten en vooral de smaakcombinaties waren van sterrenniveau. Een dikke pluim om met lokale groenten een verrassend bord vol smaken te presenteren!

Dikke aanrader!

Datum van bezoek: juli 2023
6 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was niet specifiek op zoek naar een vegetarisch restaurant, maar wel een restaurant met vegetarische opties voor mijn gezelschap. De kelner presenteerde de gerechtjes met passie zodat het water reeds in de mond kwam. De smaakcombinaties waren verrassend, de pesentatie was zeer verzorgd. Ik vergat alvast dat er geen vlees op de menu stond en genoot van voorgerecht tot dessert. Hier kom ik zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: april 2023
21 februari 2023 beoordeeld

Absolute aanrader ! Zeer vriendelijke bediening, prachtig sfeervol interieur en uiterst creatief samengestelde, overheerlijke gerechten. Topervaring, wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: februari 2023

Reizigers die De Levensboom bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In De Levensboom geweest? Deel je ervaringen!