“Uitstapje met vriendin ”
Beoordeling van De Levensboom

De Levensboom
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 8 van 311 Restaurants in Hasselt
23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige avond niet weten wat te verwachten aangekomen bij de levensboom. Je hebt de keuze uit 2 hoofdgerechten en 3 desserts maar je kan ook nog starten met voorgerecht. Maar dat was te veel voor ons dus namen we dadelijk het hoofdgerecht. Alles was waanzinnig lekker verschilde groentjes, sausjes, texturen... daarna sloten we af met een dessert chocolademousse. Hier kom ik zeker nog eens terug. Het was ook heel aangenaam om buiten te zitten met alle sfeerlichtjes... Toppertje!!!

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Anders! Verrassende texturen, veel lokale ingrediënten, ecologisch verantwoord, gezellige sfeer én super vriendelijke bediening!
We’ll be back soon!

8 augustus 2019 beoordeeld

Vandaag op terras lekker rustig de driegangenmenu genomen, tapas voorgerecht heel lekker, jammer dat ik het niet als hoofdgerecht had gekozen. Maar ook de hoofdschotel was super , en het lekkere dessert kon er ook nog bij. Ik kom zeker terug . Dank je wel!!!

31 juli 2019 beoordeeld

De 3 gangen menu was verbazingwekkend lekker. Voor herhaling vatbaar. Zalig rustig buiten dineren op terras.

Datum van bezoek: juli 2019
28 juli 2019 beoordeeld

Al enkele keren geweest, telkens genieten! Van het lekkere eten, de vriendelijke bediening en chef, de leuke omgeving en de ongedwongen sfeer.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die De Levensboom bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In De Levensboom geweest? Deel je ervaringen!