“Super zaak”

De Levensboom
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 8 van 300 Restaurants in Hasselt
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk! Telkens opnieuw een verassing! Ook een heel aangename sfeer en mooie locatie. Zo kan je thuis zelf niet koken

Datum van bezoek: mei 2019

19 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een vernieuwende en fijne ervaring. We werden aangenaam verrast door alle lekkere geuren, kleuren & smaken!

De levensboom is een echt pareltje onder de gezonde of veggie zaken!

Leuke menu kaart! Wist niet dat ik zoveel groenten lekker zou vinden.

Het dessert is ook echt de moeite.

Enige minpuntje was dat het er heel stil was (geen sfeermuziek) en beetje aan de frisse kant.

Maar aan het eten en het mooie authentieke interieur is niks op aan te merken!

Datum van bezoek: april 2019
28 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke mensen. 3 gangen menu (tapas-hoofdgerecht-dessert) was zeer verrassend, vernieuwend en lekker! Een zeer fijne ervaring.

Datum van bezoek: februari 2019
16 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie en gezellige gelegenheid niet echt ver van de winkels. Heel leuk concept met tapas als voor en nagerecht en keuze tussen 2 mogelijkheden als hoofdgerecht. De alternatieve aperitieven zijn ook de moeite. Kortom een verassende ontdekking en aanrader!

Datum van bezoek: december 2018
9 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezond, Lekker , Vriendelijk !!
Als je eens gastronomisch wil genieten van een innovatieve vegetarische keuken, is dit hét adres om te onthouden.... voor mij in de top 3 in ons land !
Houden zo !
We’ll be back !!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die De Levensboom bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In De Levensboom geweest? Deel je ervaringen!