“Fantastische ervaring”
Beoordeling van De Levensboom

De Levensboom
Geclassificeerd als nr. 7 van 294 Restaurants in Hasselt
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie en gezellige gelegenheid niet echt ver van de winkels. Heel leuk concept met tapas als voor en nagerecht en keuze tussen 2 mogelijkheden als hoofdgerecht. De alternatieve aperitieven zijn ook de moeite. Kortom een verassende ontdekking en aanrader!

Datum van bezoek: december 2018

9 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezond, Lekker , Vriendelijk !!
Als je eens gastronomisch wil genieten van een innovatieve vegetarische keuken, is dit hét adres om te onthouden.... voor mij in de top 3 in ons land !
Houden zo !
We’ll be back !!

Datum van bezoek: december 2018
29 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Allereerste ervaring in een vegan restaurant. Top! Me zoals het hoort dan maar direct volledig ondergedompeld met het 3-gangenmenu. Zeer gevarieerd en smaakvol tapasbordje, top dagsuggestie en dito dessertbordje. Vakkundig en vriendelijk opgediend door een keurige, rustige jongeman. Super eerste kennismaking die smaakt naar meer!

Datum van bezoek: november 2018
7 november 2018 beoordeeld

Een vegetarisch restaurant om u tegen te zeggen. Een restaurant om te ontdekken, en heel zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: december 2017
4 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top Vegan/vegetarisch restaurant! De moeite waard om te bezoeken! Drie gangenmenu was verrukkelijk en het hoofdgerecht is een keuze uit 2 gerechten. Heerlijk eten in een rustige omgeving. Je kunt er alleen contant betalen

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die De Levensboom bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In De Levensboom geweest? Deel je ervaringen!