“Super gastronomisch en veggie restaurant ”
Beoordeling van De Levensboom

De Levensboom
Geclassificeerd als nr. 7 van 294 Restaurants in Hasselt
9 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezond, Lekker , Vriendelijk !!
Als je eens gastronomisch wil genieten van een innovatieve vegetarische keuken, is dit hét adres om te onthouden.... voor mij in de top 3 in ons land !
Houden zo !
We’ll be back !!

Datum van bezoek: december 2018

29 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Allereerste ervaring in een vegan restaurant. Top! Me zoals het hoort dan maar direct volledig ondergedompeld met het 3-gangenmenu. Zeer gevarieerd en smaakvol tapasbordje, top dagsuggestie en dito dessertbordje. Vakkundig en vriendelijk opgediend door een keurige, rustige jongeman. Super eerste kennismaking die smaakt naar meer!

Datum van bezoek: november 2018
7 november 2018 beoordeeld

Een vegetarisch restaurant om u tegen te zeggen. Een restaurant om te ontdekken, en heel zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: december 2017
4 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top Vegan/vegetarisch restaurant! De moeite waard om te bezoeken! Drie gangenmenu was verrukkelijk en het hoofdgerecht is een keuze uit 2 gerechten. Heerlijk eten in een rustige omgeving. Je kunt er alleen contant betalen

Datum van bezoek: november 2018
21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste keer eens vegetarisch gaan eten, en het is voor herhaling vatbaar. Wij hadden de 3 gangenmenu, met eerst de tapas, dan een bord met groenten en de quinoaburger, en een dessertbord. De tapas waren zeer smakelijk, goed gekruid en vers. Vooral de bloemkool viel de in smaak. Ook het hoofdgerecht was lekker, zelfs wat te veel. Het dessert viel wat tegen, weinig smaak, we hebben al beter gegeten. Ook de wijntjes op de kaart zijn goed. Al bij al voor 120 euro zeer lekker gegeten. Ook mooi ingericht en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die De Levensboom bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In De Levensboom geweest? Deel je ervaringen!