“Heerlijk eten in een mooi kader”
Beoordeling van Cafè Latino

Cafè Latino
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 37 van 309 Restaurants in Hasselt
Keukens: Latijns
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig Mexicaans restaurant en cocktailbar
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamer hier eten tijdens een weekendje Hasselt. Het was heel gezellig vertoeven op het terras buiten bij het mooie weer. Niet tegenstaande dat het binnen ook erg gezellig en authentiek ingericht is. Het eten was een aanrader. Wij kozen bij het aperitief voor nacho's de la casa met daarbij een caipirinha. De cocktail was wel aan de dure kant met €10. Als hoofgerecht namen wij de taco mix. Je krijgt schoteltjes met allerlei vullingen om zelf je versgemaakte taco's te beleggen. Alles was goed gekruid en smaakte heel lekker. De portie was groot dus zeker zijn geld waard. Het dessert dat we kozen was helaas uitverkocht maar het personeel was heel vriendelijk en stelde verschilldende alternatieven voor. Kortom een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten een mooi en gezellig terras. Binnen wordt je verwelkomt door supervriendelijke bediening in een gezellig en mooi ingericht restaurant. De menukaart biedt al het lekkers van de Mexicaanse keuken, wat het moeilijk maakt om te kiezen. Dus moet je wel terugkomen. Een leuke en aangename aanrader

Datum van bezoek: augustus 2019
9 juli 2019 beoordeeld

Was hier uitgenodigd om "Mexicaans" te eten. Ik keek wel raar dat men hier dan ook frieten serveert. Eten mocht voor mij toch iets meer power inzitten.

Datum van bezoek: april 2019
9 juni 2019 beoordeeld

heerlijke gerechten in Mexicaanse stijl, gezellig interieur en super lekkere coctails. Het is heerlijk vertoeven op het verwarmd terras. Zeer vlotte bediening.

Datum van bezoek: januari 2019
8 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig terras met super vriendelijke bediening!! Heerlijke en eerlijke cocktails en Mexicaanse keuken... Een aanrader voor jong en oud!!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Cafè Latino bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Cafè Latino geweest? Deel je ervaringen!