“Goeie plek”

Keukens: Latijns
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig Mexicaans restaurant en cocktailbar
17 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdagavond iets gaan eten. Superdruk dus nodig om te reserveren.
Vriendelijke bediening en redelijke wachttijden.
Uitgebreide kaart. Voldoende grote porties. Stadsprijzen.

Datum van bezoek: februari 2019

23 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier vrijdag rond 18u iets gaan drinken. Om te drinken word je aan de bar gezet en een beetje opzij geplaatst wat ik persoonlijk niet echt aangenaam vond. Het was echter een heel gezellige plek dus hebben we toen gevraagd of we 's avonds nog konden reserveren voor te komen eten. Dit ging. Dus twee uur later en een paar jenevertjess op de kerstmarkt later kwamen we terug en hebben we heerlijk gegeten. Gezellige plaats, vriendelijke bediening en lekker eten. Top.

17 december 2018 beoordeeld

Erg ontgoocheld. Kip Veracruz besteld. Haast geen VeraCruz saus bij de kip, droge kip, weinig sla. Anders altijd op 1 groot bord, nu eerste kip op koud bord, dan 5 min later sla, dan 3 min later de aardappelblokjes, veel te hard gebakken. Veel te druk. Moeilijk om iemand van het personeel te pakken te krijgen. Veel te duur voor wat het was.

8 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig kader. Zeer vriendelijk personeel. Zeer vlotte bediening! En super lekker Mexican food!!

23 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten en goeie bediening voor herhaling vatbaar.
Goeie prijs verhouding.
Gezellig en warme sfeer zoals je in het zuiden mag verwachten.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Cafè Latino bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Cafè Latino geweest? Deel je ervaringen!