“Hip en lekker”

Keukens: Latijns
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig Mexicaans restaurant en cocktailbar
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer,leuk terras. De salades zijn zeker ook een aanrader naast de Mexicaanse keuken. De salades waren zeer rijkelijk

Datum van bezoek: augustus 2018

15 juli 2018 beoordeeld

Zeer kindvriendelijk restaurant. Vriendelijk personeel en lekkere hapjes. Hebben genoten van een fijne avond in een mooi kader waar ook ons zoontje van 18 maanden welkom was. Komen zeker nog eens terug!

14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig terras, goede bediening.
Heerlijke ribbetjes en super cocktails. Zeker een aanrader voor iedereen!

4 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mojito's en tapas mix besteld. Na een kwartier wenken we de serveuse opnieuw om vriendelijk te vragen of ze ons door de drukte misschien vergeten waren. Ze was blijkbaar geïrriteerd door onze vraag en antwoordde nogal abrupt dat de cocktails vers gemaakt worden en dat dat even duurt. De Mojito's waren lekker, maar na vier slokjes waren ze leeg. Vooral ijs en limoen. Tapas waren van smaak 'gewoon oke', maar voor €24 verwacht je wel wat meer.

12 juni 2018 beoordeeld

Zeer gezellig om eens lekker Mexicaans te gaan eten is dit het juist adres. het is er zeer gezellig met een goede keuken en heerlijke cocktails.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Cafè Latino bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Cafè Latino geweest? Deel je ervaringen!