“Heerlijke ribbetjes en cocktails”
Beoordeling van Cafè Latino

Cafè Latino
Geclassificeerd als nr. 34 van 294 Restaurants in Hasselt
Keukens: Latijns
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig Mexicaans restaurant en cocktailbar
14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig terras, goede bediening.
Heerlijke ribbetjes en super cocktails. Zeker een aanrader voor iedereen!

Datum van bezoek: juli 2018

4 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mojito's en tapas mix besteld. Na een kwartier wenken we de serveuse opnieuw om vriendelijk te vragen of ze ons door de drukte misschien vergeten waren. Ze was blijkbaar geïrriteerd door onze vraag en antwoordde nogal abrupt dat de cocktails vers gemaakt worden en dat dat even duurt. De Mojito's waren lekker, maar na vier slokjes waren ze leeg. Vooral ijs en limoen. Tapas waren van smaak 'gewoon oke', maar voor €24 verwacht je wel wat meer.

Datum van bezoek: juli 2018
12 juni 2018 beoordeeld

Zeer gezellig om eens lekker Mexicaans te gaan eten is dit het juist adres. het is er zeer gezellig met een goede keuken en heerlijke cocktails.

Datum van bezoek: april 2018
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst en vooral, niet echt iets aan te merken op het eten wat voor iedereen wel lekker was, prijs-kwaliteit ok maar ook niet meer als dat. Wat me enorm gestoord heeft, is de nood om unfaire supplementen aan te rekenen terwijl we al zelfs zonder die supplementen meer als 150 eur zouden hebben achtergelaten in je zaak.

Voorbeelden:
- 3 euro extra toeslag op ijsje van 2 bolletjes vanille om 2 (!!) aardbeien er bij te krijgen
- toeslag om een paar jalapenos te vragen die vermeld stonden op de kaart bij de burger ( de jalapenos zitten blijkbaar in de burger verwerkt waardoor deze aanvraag een ‘extra’ aanvraag was )

Deze voorbeelden gaven me echt het gevoel dat jullie gewoon zoveel mogelijk geld willen rapen en daarbij het concept van redelijkheid en klantvriendelijkheid uit het oog zijn verloren.

Hopelijk corrigeren jullie deze mindset een beetje voor toekomstige klanten.

Groetjes,

Tom

Datum van bezoek: mei 2018
22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onthaal ok..bediening ok (droogjes) ..het eten is niet in verhouding met de rekening die je voorgeschoteld krijgt. Enchilladas, te veel kaas en een smaakloze wrap die ietwat rauw was en proevde naar deeg. Chicken sweet chilly, sausje ok maar de stukjes kip waren te hard gegaard waardoor ze droog waren..en dat voor 22euro. In totaal 47 euro neergeteld voor twee gerechten en twee frisdranken. Dan zou je twee topgerechten mogen verwachten. Will I go back. Nope!

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Cafè Latino bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Cafè Latino geweest? Deel je ervaringen!