“Onverwachte aanrader”

Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
10 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht binnengestapt .
Samen met vrienden heerlijk gegeten.

Grote aanrader is het verrassingsmenu met bijpassende wijnen.

Laat u verrassen, zelfs mijn vrouw die geen vleeseter is heeft enorm genoten

Ook een zeer leuk kader qua interieur

Datum van bezoek: december 2018

10 december 2018 beoordeeld

Regelmatig bezoek ik met diverse vrienden Arlecchino voor verse pasta gepaard met topwijnen. De ontvangst is steeds warm en persoonlijk. Van de verse pasta's is bijvoorbeeld de Ravioli Piacentini con funghi shiitaké e crema di tartufi een echte aanrader! Doe zo verder.

Datum van bezoek: oktober 2018
10 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een must do als je in Hasselt bent. Voor een romantische date, zakelijke lunch of een gezellige avond met vrienden zit je bij Arlechinno perfect. Bedankt voor de altijd goede zorgen!

Datum van bezoek: december 2018
18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier terecht gekomen omwille van goede feedback van collega’s dus misschien hebben we echt pech gehad. Het verrassingsmenu genomen waar totaal niets verrassend aan was, en al zeker niet als je spreekt over combinaties en smaak. Het hoofdgerecht was dan een rundsate met dikke stukken rundsvlees ... taai en weinig smaak. Dessert een coulis van rode vruchten niets speciaals van smaak ( ligt thuis ook in de vriezer) met een bolletje vanille ijs... tja, misschien had ik er gewoon teveel van verwacht! Niet 1 keer werd er gevraagd of het gesmaakt had? Dit lijkt mij toch bizar?
Tip vraag zeker een tafel kort bij de toog aan de muur want het stuk aan de ramen is echt niet gezellig.
Nope er is zeker anders en beter in Limburg :-)

Datum van bezoek: september 2018
Navigate392420, Eigenaar van Arlecchino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2018

Beste Karo

Hartelijk dank voor jouw feedback. Enkel zo kunnen wij ons blijven verbeteren. Het is zeer jammer om te horen dat het blijkbaar een beetje is tegengevallen. Maar wat nog spijtiger is, is dat dit niet de avond zelf werd vermeld dan hadden wij het nodige kunnen doen om dit recht te zetten. Nu, wat de kritiek betreft, willen wij dit wel even nuanceren. Spijtig dat enkel het negatieve wordt benadrukt aangezien er niet over het voorgerecht wordt gesproken (we nemen dus aan dat dit wel lekker was). Eerst en vooral spreken we niet van een rundsate (we zijn niet in de frituur), maar van een rundsbrochette. Dit wordt ook zo aan tafel toegelicht. Het vlees dat hiervoor gebruikt wordt is filet pur van Iers Angusvlees(!) en wordt à la minute zachtgegaard voordat het op het bord komt. Het lijkt ons praktisch onmogelijk dat dit taai is.
Wat het dessert betreft, ging het om een huisbereide coulis met verse frambozen. Zeggen dat je dit in de diepvries hebt, is niet op zijn plaats.
Om af te ronden: ook op de drukste avonden wordt er altijd gevraagd of alles naar wens was. Nogmaals, we vinden het jammer dat het die bewuste avond voor jullie is tegengevallen en we zullen hier in de toekomst zeker op letten, maar zowel positieve als negatieve feedback moet correct worden verwoord. Hetgeen nu niet het geval was.

Hoe dan ook, je bent steeds welkom in de toekomst.

2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker gegeten, echt kwaliteit en echt Italiaans! Bovendien heel vriendelijk en ook voor kinderen!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Arlecchino bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Arlecchino geweest? Deel je ervaringen!