“Gezellige zomeravond, heerlijk eten!”
Beoordeling van KAAIMAN

KAAIMAN
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 47 van 311 Restaurants in Hasselt
Keukens: Diner, Bar, Pub-restaurant
25 augustus 2019 beoordeeld

We kregen een tafeltje buiten op het terras. Zéér gezellig,leuke achtergrondmuziek, mooie setting...
Het eten was erg lekker. Vlees van topkwaliteit! Super bediening door Rob en Glenn. Zeker voor herhaling vatbaar! We♡kaaiman

Datum van bezoek: augustus 2019

11 augustus 2019 beoordeeld

Het is gewoon te duur voor wat het is, vergeleken met de lokale prijzen
Daarnaast zie je slechts van enkele tafels de “view” en de rest heeft daar niet aan

Datum van bezoek: augustus 2019
18 juli 2019 beoordeeld

Het voorgerechtje was lekker, evenals het vlees. De 'kaaiman seafood' was echter koud en niet goed gebakken. Er zat bijna geen vlees in de kreeft en er was weinig variatie. De helft laten liggen omdat het niet smaakte - jammer, zeker gezien de prijs.

Regelmatig om extra frietjes gevraagd, want we kregen 1 kom voor 4 personen die allen frietjes vroegen als bijgerecht. Dit liet vaak lang op zich wachten.

Mijn ouders zijn vorig jaar hier geweest en waren heel tevreden. Deze keer echter zeer teleurgesteld in hun verwachtingen.

Het beste aan ons bezoek was de bediening, die bijzonder vriendelijk en behulpzaam was!

8 juli 2019 beoordeeld

Op 19/6 heb ik online een tafeltje voor 4 gereserveerd op 7/7. Op 6/7 om 21u09 krijg ik een herinnering om de reservatie zeker niet te vergeten. Deze mail heb ik gelezen en ik was uiteraard nog op de hoogte. Op 6/7 om 23u16 krijg ik een mail dat mijn reservatie wordt geannuleerd (zonder enige commentaar). Door omstandigheden heb ik deze mail niet gelezen en bieden wij ons aan in het restaurant en werden wij vrij arrogant de deur gewezen. Ik had mijn mail maar moeten lezen. Wij zijn dan noodgedwongen op zoek gegaan naar een andere oplossing, wat helemaal niet aangenaam is.
Een bevestiging van reservatie + een herinnering is blijkbaar niet voldoende. Wij hebben dit nog nooit meegemaakt. Waarom niet snel een telefoontje?
Ons zullen ze hier NOOIT meer terug zien.

5 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een gezellige avond met een topbediening moet je hier zeker zijn. De ober van de avond was toch wel Zach. Zach is af.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die KAAIMAN bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In KAAIMAN geweest? Deel je ervaringen!