“Lange wachttijd en verbrand eten”
Beoordeling van KAAIMAN

KAAIMAN
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 46 van 310 Restaurants in Hasselt
Keukens: Diner, Bar, Pub-restaurant
1 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden graag eens uitpakken met Kaaiman met de familie. Ondanks dat het niet druk was moesten we echt lang wachten en kregen ook nog eens verbrand vlees. De rest van het eten was ook niet indrukwekkend en vooral niet voor het geld dat ze er voor vragen. Helaas een grote teleurstelling en de laatste keer.

16 februari 2019 beoordeeld

Deze week met enkele collega's gaan eten bij restaurant Kaaiman. Alles wat we genomen hebben was super lekker. We hadden 2 verschillende soorten biefstuk en tonijn; alle drie top gerechtjes. Huiswijn was ook lekker. deze mochten we op voorhand proeven wat ook leuk meegenomen is. We hebben van 2 wijnen mogen proeven en ook goed want een ervan vonden we niet zo lekker. Leuke geste! Decor is ook mooi en apart. Je moet er niet naartoe voor een snelle hap.
Dikke aanrader, hier ga ik nog terug naartoe.

15 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kaaiman is een heel sfeervol restaurant. Hebben bij Valentijn voor het 6-gangenmenu gekozen. Elke gang was heel lekker! Toprestaurant

6 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag uiteten geweest bij het restaurant Kaaiman. Het was heerlijk! We hebben echt genoten.
Ik bestelde de zwartkopkip, het vlees was heerlijk mals.
Mijn vriend bestelde de ribbetjes, echt een aanrader! Het vlees is zo zacht, valt zo van het bot.

Wanneer je in de buurt bent, ga hier zeker langs. Echt een aanrader!

15 januari 2019 beoordeeld

We waren met 3 koppels en werden heel vriendelijk onthaald. Eerst werden we uitgenodigd voor een aperitief in zetels. Fijne Chesterfields aan de de toog waar het genieten was van een cocktail of aperitief. Vanaf de start werden suggesties voor zowel drank als eten uitvoerig uitgelegd. Ook hier werd er naar persoonlijke voorkeuren geluisterd en suggesties opgegeven. Na het aperitief doorgeschoven naar de tafel en wat een verwennerij. De gerechten waren heerlijk, de presentatie super. Ook voor mensen met een voedselallergie, geen enkel probleem. Mijn vriendin moet lactose en gluten mijden en heeft lekker én ,zonder pijn gegeten. Er werd ook de nodige aandacht aan besteed zodat ze van begin tot einde mee kon genieten. Dankjewel voor de service, wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die KAAIMAN bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In KAAIMAN geweest? Deel je ervaringen!