“Top!”

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 46 van 310 Restaurants in Hasselt
Keukens: Diner, Bar, Pub-restaurant
15 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kaaiman is een heel sfeervol restaurant. Hebben bij Valentijn voor het 6-gangenmenu gekozen. Elke gang was heel lekker! Toprestaurant

Datum van bezoek: februari 2019

6 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag uiteten geweest bij het restaurant Kaaiman. Het was heerlijk! We hebben echt genoten.
Ik bestelde de zwartkopkip, het vlees was heerlijk mals.
Mijn vriend bestelde de ribbetjes, echt een aanrader! Het vlees is zo zacht, valt zo van het bot.

Wanneer je in de buurt bent, ga hier zeker langs. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2019
15 januari 2019 beoordeeld

We waren met 3 koppels en werden heel vriendelijk onthaald. Eerst werden we uitgenodigd voor een aperitief in zetels. Fijne Chesterfields aan de de toog waar het genieten was van een cocktail of aperitief. Vanaf de start werden suggesties voor zowel drank als eten uitvoerig uitgelegd. Ook hier werd er naar persoonlijke voorkeuren geluisterd en suggesties opgegeven. Na het aperitief doorgeschoven naar de tafel en wat een verwennerij. De gerechten waren heerlijk, de presentatie super. Ook voor mensen met een voedselallergie, geen enkel probleem. Mijn vriendin moet lactose en gluten mijden en heeft lekker én ,zonder pijn gegeten. Er werd ook de nodige aandacht aan besteed zodat ze van begin tot einde mee kon genieten. Dankjewel voor de service, wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: december 2018
7 januari 2019 beoordeeld

We zijn aangenaam verrast door de KAAIMAN.
super vriendelijk en aangenaam personeel, een top ervaring qua eten (de Duroc ribs !!!).
ook het sharing concept kan ons zeker bekoren, het zorgt namelijk voor een unieke diner ervaring.

Dikke aanrader !

Datum van bezoek: januari 2019
7 januari 2019 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel, lekker eten.
Ook een heel mooie zaak om te vertoeven.
Ik kom zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die KAAIMAN bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In KAAIMAN geweest? Deel je ervaringen!