“Heel aangenaam en lekker restaurant”
Beoordeling van KAAIMAN

KAAIMAN
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 48 van 309 Restaurants in Hasselt
Keukens: Diner, Bar, Pub-restaurant
7 januari 2019 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel, lekker eten.
Ook een heel mooie zaak om te vertoeven.
Ik kom zeker terug.

4 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi ingerichte zaak. Vlotte en vriendelijke bediening.
Kip uit de Josper besteld en hamburger black angus. Beide lekkere gerechten.
Indien je groenten wilt, moet je ze extra bestellen.

2 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met hoge verwachtingen naar Kaaiman getrokken voor een leuke en lekkere avond.
Ontvangst was vlot en snel, kaarten kwamen snel en bestelling werd snel opgenomen. Tot zover de snelheid. Zaak zat vol en al bij de opname werd gemeld dat het even zou duren. Na een dik uur kwamen onze vier verschillende vleesgerechten. Een hiervan was echter verbrand, maar werd toch geserveerd. Dit hebben we echter geweigerd en niet opgegeten. De andere maaltijden waren lekker, maar voor ons te klein van portie. Als compensatie voor de verbrande gang, kregen we wel een dessert van het huis.
Dus voor ons niet meteen een herhaaladres op korte termijn...

14 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kaart werd zeer goed toegelicht. Eerst een aantal tapas genomen als hapje. Na lang wachten kwam dan het hoofdgerecht. Ter compensatie voor het lange wachten kregen we een gratis koffie.

Datum van bezoek: november 2018
1 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden tapas besteld en wat we hadden gekregen was lekker maar ze hebben verschillende tapas aan een andere tafel gegeven en de marshmallow, chocolade en vers fruit was niet om over naar huis te schrijven. De marshmallow was wel OK maar de chocolade was aangebrand en er lagen een paar bosbessen op, dat was dus het vers fruit. En we hebben ook expliciet, na lang wachten, naar het dessert moeten vragen want dat waren ze ook vergeten. Ik vond de prijs ook aan de hoge kant voor wat we kregen. Hebben uiteindelijk wel korting gekregen omdat ze verschillende tapas waren vergeten maar dan nog. Heb een leuke avond gehad (door het gezelschap) maar ik zou er persoonlijk niet meer terug gaan.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die KAAIMAN bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In KAAIMAN geweest? Deel je ervaringen!