“Overheerlijk en super bediening”
Beoordeling van KAAIMAN

KAAIMAN
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 46 van 310 Restaurants in Hasselt
Keukens: Diner, Bar, Pub-restaurant
14 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kaart werd zeer goed toegelicht. Eerst een aantal tapas genomen als hapje. Na lang wachten kwam dan het hoofdgerecht. Ter compensatie voor het lange wachten kregen we een gratis koffie.

Datum van bezoek: november 2018

1 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden tapas besteld en wat we hadden gekregen was lekker maar ze hebben verschillende tapas aan een andere tafel gegeven en de marshmallow, chocolade en vers fruit was niet om over naar huis te schrijven. De marshmallow was wel OK maar de chocolade was aangebrand en er lagen een paar bosbessen op, dat was dus het vers fruit. En we hebben ook expliciet, na lang wachten, naar het dessert moeten vragen want dat waren ze ook vergeten. Ik vond de prijs ook aan de hoge kant voor wat we kregen. Hebben uiteindelijk wel korting gekregen omdat ze verschillende tapas waren vergeten maar dan nog. Heb een leuke avond gehad (door het gezelschap) maar ik zou er persoonlijk niet meer terug gaan.

Datum van bezoek: november 2018
16 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs gaan dineren en gaan binnenkort weer terug. Super vriendelijk personeel en verrassend lekker vleesgerecht (ik bestelde de pluma iberico). De wijn die de ober hierbij aanraadde was ook echt goed.
Extra pluspunt voor ons: veel parkeerplaatsen.

Datum van bezoek: oktober 2018
14 oktober 2018 beoordeeld

Groep van tien mensen, iedereen tevreden, het eten was zoals altijd lekker, de service prima. Enkel de afrekening viel danig tegen. Je kunt je vergissen, maar één wijntje te veel hier, nog één wijntje te veel daar en drie desperado's die wij nooit besteld hadden... Dat maakte toch dat er op een subtiele manier zo maar eventjes 23,60 euro teveel werd geteld. OK, dat werd zonder enige protest meteen afgevoerd, maar toch had je de indruk dat men je bij je pietje wou nemen.
Eén goede raad: rekening controleren.

Datum van bezoek: oktober 2018
8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuw plumo imberico is 80% vet.... niet te eten gewoon...
Maak dan in het menu naast vlees en vis een nieuw onderdeel : vet gerechten. Dan weet je ten minste wat je bestelt

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die KAAIMAN bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In KAAIMAN geweest? Deel je ervaringen!