“Topper !!”
Beoordeling van Pattos

Pattos
Geclassificeerd als nr. 14 van 300 Restaurants in Hasselt
1 week geleden beoordeeld

Wij hebben deze zaak een paar jaar geleden ontdekt en gaan er sindsdien iedere keer langs als we Hasselt Bezoeken. We worden er steeds hartelijk ontvangen en het eten is er echt top. Er is een ruime keuze in heel verzorgde broodjes en de specialiteit van de zaak zijn de gevulde aardappelen. Deze zijn heerlijk. Zeker een aanrader voor iedereen die Hasselt bezoekt.

Datum van bezoek: januari 2019

29 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom er heel vaak en word altijd heel vriendelijk onthaald en schitterend bediend. Het eten is er keer op keer heerlijk! Echt een topzaakje in Hasselt.

Datum van bezoek: maart 2019
11 januari 2019 beoordeeld

Kleine broodjeszaak in het centrum van Hasselt. 1 broodje is echt wel voldoende voor een lunch. Mooi verzorgd, maar vooral lekker!!
De bediening is vlot en erg vriendelijk. Prijs/kwaliteit is OK !

Datum van bezoek: december 2018
11 december 2018 beoordeeld

In één woord fantastisch. Iedereen zeer vriendelijk, proper tot en met en alle gerechten die ik er al gegeten heb zijn van top kwaliteit zowel versheid als smaak zijn er top.
Het begon als toevallige passant en inmiddels komen wij er regelmatig.
Mogelijkheid om menu's af te halen.

Datum van bezoek: december 2018
5 november 2018 beoordeeld

Bij het binnenkomen een grote smile en hartelijk welkom geheten door elk personeelslid. Zalig gewoon !! Je stapt hier binnen en ervaart onmiddellijk dat je een goede keuze gemaakt hebt. Prijs kwaliteit een echte aanrader! We hebben dit adres door vrienden aangeraden gekregen en het voldeed helemaal al onze verwachtingen. Heel originele smaakcombinatie.
Zeer lekker met uiterst verse producten, de vriendelijke en snelle bediening, de mooie accomodatie maken dit tot " the place to be" tijdens een shopping uitje.
Dit is een absolute aanrader!!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Pattos bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Pattos geweest? Deel je ervaringen!