“Als toevallige passant gaan eten”
Beoordeling van Pattos

Pattos
Geclassificeerd als nr. 14 van 294 Restaurants in Hasselt
11 december 2018 beoordeeld

In één woord fantastisch. Iedereen zeer vriendelijk, proper tot en met en alle gerechten die ik er al gegeten heb zijn van top kwaliteit zowel versheid als smaak zijn er top.
Het begon als toevallige passant en inmiddels komen wij er regelmatig.
Mogelijkheid om menu's af te halen.

Datum van bezoek: december 2018

5 november 2018 beoordeeld

Bij het binnenkomen een grote smile en hartelijk welkom geheten door elk personeelslid. Zalig gewoon !! Je stapt hier binnen en ervaart onmiddellijk dat je een goede keuze gemaakt hebt. Prijs kwaliteit een echte aanrader! We hebben dit adres door vrienden aangeraden gekregen en het voldeed helemaal al onze verwachtingen. Heel originele smaakcombinatie.
Zeer lekker met uiterst verse producten, de vriendelijke en snelle bediening, de mooie accomodatie maken dit tot " the place to be" tijdens een shopping uitje.
Dit is een absolute aanrader!!

Datum van bezoek: november 2018
3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten.
Goede prijs.
Niet alledaags menu.
Minpuntje: weinig keuze voor kinderen. Ideaal om te komen eten tijdens het shoppen.

Datum van bezoek: augustus 2018
7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten heel onvriendelijke serveerster en vuile toiletten,. heel lekker eten,niet te duur,leuke locatie

Datum van bezoek: juli 2018
9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijk ontvange bij Pattos , en een overheerlijke grote patat op je bord met een overheerlijk vulling van tomaten saus met kip en enkele groentjes geserveerd met een fris slaatje , topper absoluut de moeite om hier een overheerlijke gevulde patat te eten

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Pattos bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Pattos geweest? Deel je ervaringen!