TripAdvisor
Hasselt
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Prijs, kwaliteit zeer goed.”
Beoordeling van Hooghuis

Hooghuis
Geclassificeerd als nr. 52 van 311 Restaurants in Hasselt
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Soms alleen, dan weer met vrienden. Een aanrader als je naar de stad gaat. Vriendelijke bediening, niks teveel.

Datum van bezoek: juli 2019

7 juni 2019 beoordeeld

Met vrienden een heerlijke lunch gebruikt op het buitenterras met uitzicht op het mooie historische stadhuis. Tijdens ons bezoek was de temperatuur prima maar ik zag dat er ook heaters hingen voor koudere dagen. gebruik gemaakt van de toiletten, op de eerste verdieping, welke er proper en verzorgd uitzagen. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: juni 2019
15 april 2019 beoordeeld

Dit is de eerste keer dat ik een recensie achterlaat.

Ik, mijn vrouw en twee andere bevriende koppels (die de eigenaar van deze zaak goed kennen) bezochten op aanraden van hen het Hooguis te Hasselt.

Wij genoten van een gezellige avond op het verwarmde terras met prima bediening van een zekere Johnny.

Op een gegeven moment rond middernacht begaf een jongeman met de naam Arne (hier zijn wij niet meer zeker van maar de personeelsleden zoals hem ongetwijfeld kennen), komende vanuit de zaak binnen, zich uit het niets naar onze tafel.

Deze jongeman die duidelijk onder invloed was van zware drank en/of cocaine begon mijn vrouw, zonder enige aanleiding, te paaien door haar een tiental keer steeds opnieuw aan te geven wat voor een mooie vrouw zij wel is.

Hij verklaarde meerdere malen ook homo te zijn. Dit is iets waar wij helemaal geen probleem mee hebben aangezien wij in onze vriendenkring meerdere vrienden hebben die op hetzelfde geslacht vallen.

Hij kon het namelijk niet geloven dat wij alreeds 13 jaar gelukkig getrouwd waren.
‘Getrouwd, met wie? Toch niet met die’ (wijzende naar mij).

Zijn toon werd steeds agressiever en andere denigrerende verwijten bleven niet uit.
Vragende naar de reden waarom hij niet kon geloven dat wij getrouwd waren antwoorde hij dat hij mij een afgeleefde man vond.

Hierop volgde nog een paar andere denigrerende uitspraken die hij op steeds agressievere toon verkondigde.

Uiteindelijk zijn wij met het overblijvende koppel van het terras moeten vluchten aangezien deze man, zonder enige aanleiding, zich fysiek agressief begon te gedragen.

Het andere koppel meende zich te herinneren dat deze jongeman in dienst is bij het Hooghuis.
Hierop heb ik de zaak, tijdens onze vlucht, telefonisch gecontacteerd en Johnny aan de lijn gekregen. Hij ging de jongeman die inmiddels opnieuw de zaak was ingestapt vragen om zich te excuseren.

Hopende op excuses van de inmiddels bekende werknemer zijn wij opnieuw naar de zaak gestapt.
Helaas bleef hij zeer agressief. Zijn vriend die inmiddels was opgedaagd om zijn zwaar onder invloed geraakte vriend te komen ophalen verklaarde dat hij een dagje vrij had en verontschuldigde voor zijn gedrag.

Vragende naar een gesprek met de eigenaar werd mij geinformeerd dat de eigenaar op verlof was.

Zo werd een leuk avondje na een stressvolle periode abrupt afgesloten.
Ik heb in mijn lange horeca beleving iets dergelijks nog nooit meegemaakt.

Het kan toch niet zijn dat een werknemer van een zaak, het Hooghuis in dit geval, klanten op een denigrerende agressieve manier zonder enige aanleiding komt lastigvallen waarbij je van de zaak moet vluchten omdat fysieke agressie nabij is??!!!!!!

Nu, ik begrijp dat het moeilijk is om goed personeel te vinden maar individuen zoals deze Arne hebben geen plaats in deze zichzelf respecterende zaak.

Geen kwaad woord over de andere personeelsleden zoals een zekere Johnny (aangename professionele bediening). Deze verdienen vijf sterren.

Later deze week/volgende week zal ik nog contact opnemen met de eigenaar van deze zaak.

In mijn bedrijf hebben zulke individuen geen plaats.

Het spreek voor zich dat hier vervolg aan gegeven moet worden.

Mvg, Olivier

Datum van bezoek: april 2019
14 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de gast met de tattoos: heel slechte service. Ik denk dat hij macht wou uitstralen omdat wij iets jonger waren dan hem. Zijn roasts waren ook weak en lachwekkend eigenlijk. Het was eigenlijk gewoon belachelijk hoe hij zich gedroeg.
Leuke entertainment! Daarom 4 sterren.
(Wegens de zwakke weerwoorden was het too easy daarom net geen 5)
Ik kom morgen terug tijdens mijn studybreak!

Datum van bezoek: maart 2019
15 januari 2019 beoordeeld

Hele mooie zaak. Het eten is er lekker en verzorgd, tegen een eerlijke prijs. De bediening is vriendelijk.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Hooghuis bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Hooghuis geweest? Deel je ervaringen!