“lekker, verzorgd en eerlijke prijs”
Beoordeling van Hooghuis

Hooghuis
Geclassificeerd als nr. 17 van 34 Dessert in Hasselt
15 januari 2019 beoordeeld

Hele mooie zaak. Het eten is er lekker en verzorgd, tegen een eerlijke prijs. De bediening is vriendelijk.

Datum van bezoek: januari 2019

28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervolle plek... met vriendelijke bediening.
Heerlijke genoten van een eerlijk diner. Verschillende vegetarische gerechten op de kaart.

Datum van bezoek: december 2018
5 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier zeer lekker gegeten en zeker niet duur en vriendelijke bediening. Wij hadden stoofvlees, een steak natuur en een spaghetti. Allemaal perfect bereid. Wij waren super tevreden. Er was geen tafel meer vrij binnen dus we hebben even moeten wachten. Binnen is alles in het thema van The Rolling Stones, heel leuk dus. We miste alleen de rockmuziek en meer gerechten vernoemd naar The Stones. Maar dat zijn details. Wij komen zeker nog eens terug. Houden zo.

Datum van bezoek: december 2018
22 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een overheerlijke lasagna gegeten, huisbereid. Vriendelijke bediening. Ook mijn vriendin vond haar macaroni hesp/kaas heel lekker.

Datum van bezoek: november 2018
23 september 2018 beoordeeld

Leuke brasserie, tegenover het stadhuis van Hasselt. Aanvankelijk waren we enkel van plan om een glas te drinken op het verwarmde overdekte terras. Maar de vriendelijke obers en de lekkere gerechten die we zagen langskomen, en natuurlijk ook een beetje omwille van het slechte weer deden ons besluiten om een tafeltje binnen te vragen om te blijven eten. Binnenin wordt je geconfronteerd met Rolling Stones parafernalia in een erg ruime zaak. Wij aten een lekker bord met scampi's met Hasseltse jenever en nadien een goed klaargemaakte steak met frieten. Lekkere rode huiswijn uit de Veneto streek. telkens met supervriendelijke en uiterst correcte bediening. een aanrader in centrum Hasselt.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Hooghuis bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Hooghuis geweest? Deel je ervaringen!