Heidionvacay
Bilzen, België

Smakelijk adresje centrum Hasselt

4,0 van 5 bollen26 okt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Gisteren voor het eerst hier gaan ontbijten als verrassing voor mijn verjaardag. Het eten was erg lekker en vers, en de ontvangst en bediening heel vriendelijk! Heel smakelijke homemade confituur trouwens. We komen zeker een keer terug!
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Exterior
1.7 km van Ontbijt-Hotel Het Menneke
Gratis parkeren
Meer hotels in Hasselt bekijken
Beoordeeld op 20 juli 2023 via mobiele applicatie

Wat hebben we genoten van de 3 nachten die wij afgelopen week bij Het Menneke hebben verbleven. Een hartelijke ontvangst, een zeer uitgebreid en goed verzorgd ontbijt. Een mooie grote kamer (Hazelaar) met een heerlijk bed met een ruime badkamer. Zelfs onze fietsen mochten we in de salon plaatsen. Hier gaan wij zeker terugkomen.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 31 maart 2023

Inchecken gaat vlot door sleutelkastje met code en proximitybadge. De ruime,lichte kamer is mooi en smaakvol ingericht. Prachtige badkamer met inloopdouche. Het ontbijt mag je gerust luxueus noemen; een eitje naar keuze, camembert, gerookte zalm, ham, confituur, een assortiment broodjes, croissant, chocoladebroodje en rozijnenbrood, yoghurt met granola en vers fruit, fruitsap. Alles zeer verzorgd en smaakvol geserveerd.
De ligging vlak in het centrum is geweldig en toch heb je in de kamer geen last van omgevingsgeluid. De uitbaters zijn zeer vriendelijk en attentvol. Fantastisch verblijf een echte aanrader.

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 17 december 2022

Mooie kamer. Excellent ontbijt. Vriendelijke service.
Mooi hotel midden in de stad en toch heel rustig.
Alhoewel de eigenaars bij aankomst niet aanwezig waren, hadden ze ons alles heel duidelijk uitgelegd zodat we geen enkel probleem hadden.

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 25 september 2022 via mobiele applicatie

Zeer mooi kleinschalig hoteltje, zeer vriendelijke ontvangst ( mochten onze bagage al van ‘s morgens achterlaten en ook tot bij vertrek )
Het ontbijt was super, alles werd mooi geserveerd .
Bij het bezoek van deze stad een echte aanrader om te verblijven .
Wij komen zeker terug !!!
Leen & Sabine

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 2 augustus 2022

Voortreffelijk ontbijt, heerlijke producten, ruim voldoende, zeer fijn om de dag met een uitgebreid en smakelijk ontbijt te starten ! De locatie is ook erg goed, dicht bij het centrum om te winkelen, iets te gaan drinken of 's avonds uit eten te gaan. Heel vriendelijke eigenaars. De grote parking in de buurt van het hotel hebben we niet gebruikt, omdat we gratis aan het CC geparkeerd stonden (700 meter)

Datum van verblijf: mei 2022