“Onvriendelijk en bot”

Rossi
Geclassificeerd als nr. 48 van 311 Restaurants in Hasselt
Keukens: Italiaans
4 weken geleden beoordeeld

Op basis van de ervaringen van anderen hadden we beslist om hier eens te komen eten. We hadden vooraf niet gereserveerd dus we wisten dat het mogelijk volzet zou zijn. Daar aangekomen waren nog heel wat tafels vrij, weliswaar met een bordje gereserveerd op. Toen we net niet omver werden gelopen door een ober en hem vriendelijk vroegen of er eventueel nog een tafel beschikbaar was dan werden we zeer bot meegedeeld dat ze volzet waren. Over de kwaliteit van het eten kan ik niets vertellen... het kan zijn dat de pizza's schitterend zijn maar hier kom ik nooit terug. Het kan zijn dat er geen plaats is maar druk was het op dat moment ook niet. Vriendelijkheid was hier ver te zoeken. We zijn daar maar naar de concurrentie gegaan waar men veel vriendelijker ons heeft bediend en waar het eten ook zeer lekker was.

Datum van bezoek: september 2019

19 augustus 2019 beoordeeld

Als je graag pizza eet is dit een echte aanrader. De bediening is zeer goed en de patron Mr Rossi. draagt hij zeker bij door zijn gastvrijheid.Fijne ervaring, komen terug!

Datum van bezoek: augustus 2019
15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben wij voortreffelijk gegeten en voldoende de voorgerechten waren ook zeer smaakvol zeer vriendelijk personeel en de baas zeer vriendelijk een aanrader was er ook gezellig druk reserveren is wel een aanrader

Datum van bezoek: augustus 2019
9 augustus 2019 beoordeeld

Als je in Hasselt één van de betere pizza's wilt nuttigen, dan moet je zeker langs Rossi. Betaalbaar, vriendelijk, maar vooral smaakvol.

Datum van bezoek: april 2019
8 juli 2019 beoordeeld

Zeer lekker gegeten , grote porties voor zowel salades , pasta of pizza's.Vriendelijke bediening en eerlijke prijzen .Komen hier zeker terug bij een volgend verblijf in Hasselt.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Rossi bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Rossi geweest? Deel je ervaringen!